{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billed..
  • #1   16. sep 2007 Så send det til mig så jeg kan sætte det ind .. *S*

• #2   16. sep 2007 synes det skal vise hovdet på hunden hvor den sidder . eller hva synes i ??

• #3   17. sep 2007 Jacop S .

det er rigtig flot . han er godt nok en flot stor rotte..
    det bruger jeg så som profilbilled til vores gruppe .. mange tak :S:

• #4   18. sep 2007 Okay hehe sorry ..
    så en rigtig flot tæve .
    men flot er den godt nok jacob *S*

• #5   19. sep 2007 ejjjj hvor syndt ..
    hvor gammel er din hund ??
    jeg føler virkelig med dig . trøst og kram ..

• #6   20. sep 2007 øv det gør mig ondt .
    og så ung .
    jeg havde selv en Rotte jeg mistede ved at den fik en blodprob i hjernen den blev kun 10 mdr .
    den lå og sov i stolen da jeg gik ovenpå på wc,et . så pev hun lidt , men jeg trode bare hun drømte . så pev hun lidt højre så sprugte jeg hende hvad sker der simba.
    så pev hun lidt højre og jeg skyndte ud og kaldte på hende . men så hylede hun bare op og hovedet gik bare op og ned på hende . jeg drønede ned for at holde hovdet og prøvede at få kontakt med hende men hun regerede slet ikke . så ringede min store søn til dyrelægen .men så døde hun . og vi nåede kun at have hende i 7 mdr . og inden hende fik vi aflivet en anden Rotte vi havde . men det var pga af alderdom hun blev 12 år.. så ja det er sgu hårdt for de er jo ens børn . og man har knyttet sig så utroligt meget til dem og oplevet meget med dem .. men meget godt du kan få en ny men det er ikke det samme . men en hjælp og nye oplevelser og kærlighed med den nyr . held og lykke knuz..

Kommentér på:
Billed..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce