{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

Walther har det ikke så godt... {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Jeg er i en ubehagelig situation med min lille Mastiff, Walther.

Jeg er til dagligt konsulent, og skal sidde i Odense i 4 måneder, frem til sidst i december.

Walther har været vant til at være med på kontoret derhjemme, men det går ikke herinde. Og nu er han ved at blive skør af, at være alene og uden mennesker i så mange timer. Og det holder sleeeet ikke!!!

Jeg har virklig ikke lyst at skulle af med ham, men på den anden side, så skal han have det godt, også selvom det ikke er med mig. Lige nu er han ked af det.

Hvad gør i ? Arbejder i mens hunden er hjemme og hvor mange timer er det ?

Hvis det bliver ved at være et problem ser jeg ikke anden mulighed end at skulle af med ham, men jeg håber ikke vi skal så langt ud.

Giv mig nogle fif :0)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Walther har det ikke så godt...
  • #1   11. sep 2007 Hej Daniel.
    Ja, det er en rigtig møg situation den du har. Vi stod lidt i den samme, eller vi vidste vi ville komme til det. Vi fik vores dejlige Lenny først, men vidste at min kæreste skulle være væk i en længere periode. Nu har vi godt nok også pladsen, så derfor fik vi lidt senere vores lille Kallemand. Jeg arbejder to gange om ugen, men det er så også i 12 timer af gangen. Det piner mig at være væk så længe. Men det er den eneste måde vi kan gøre det på nu og de får en masse hjernevridder legetøj og nogle store brændekævler at hygge med, når jeg er væk. De virker til, at de hygger ganske godt. (Det ser i hvert fald sådan ud) Det ligner en svinesti her nogen gange. De har også mulighed for at være på store inde og ude områder. Men hvis tiden og pladsen ellers er der, så måske lidt selskab til den dejlige herre.


Kommentér på:
Walther har det ikke så godt...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce