{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

røde næser {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil da gerne starte, er der nogle af jer der har oplevet at jeres hunde fik rød næse? og hvad har I gjort ved det? blev de sorte igen? min den minste har vinter næse, som man kalder det, men nu har det været sommer, men den er stadig rød. ( øv) er der noget jeg kan gøre, har givet hende pigment fremmer i hendes mad, men det hjælper ikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  røde næser
  • #1   3. sep 2007 en af mine fik det hvor de sloges med hinanden... mener det var nilsson, men det var et helt hak på 1 cm. og det er bare gået væk af sig selv ;O))

Men jeg har aldrig hørt om vinternæse, hvad er det helt præcist???

• #2   4. sep 2007 hej helle

altså hvis du med rød næse mener mangel på pigment, så kender vi jo også til det da Santos næse er halvt "rød", altså mangler det sorte pigment. Det har den vidst altid været, og det er nu ikke noget vi tænker over. Men vi går jo heller ikke rigtigt til udstilling som I flittigt gør, og der er det vel et problem med rød næse.....
    Håber nogen har et godt råd, for jeg ved ikke helt om man kan "make up for lost" pigment............

• #3   4. sep 2007 så lige på billederne af Afra og det ligner meget godt Santos næse, men de er vel heller ikke søskende for ingenting:-)

(tror sgu der er røget en rednose med ind i avlen ved en fejl;-)

• #4   4. sep 2007 Det er et stort problem med rød næse til udstillingerne, men vi ser det ikke til hverdag, hun er jo smuk som hun er, men hvis hun skal bruges til avl, syntes jeg det bliver et problem, hvis det ikke forsvinder, hun var også rød på læberne men de er blevet sorte, så jeg håber det forsvinder med tiden.

• #5   5. sep 2007 det burde hedde druktud istedet for vinternæse..... har aldrig hørt om det, men har da set det ved andre racer. og omega 3 går ind og styrker sort farve. Kan det være det der bruges som kosttilskud???

• #6   29. sep 2007 Brak's er det rigtig hvad jeg kan se de billeder af den smukke Nero at han har vinter næse, er det forsvundet eller hvad har de gjort ved den. jeg er begynt at give vores gulerods koncentrat så må jeg se om det hjælper, jeg syntes snart at jeg har prøvet alt, men det forsvinder ikke øv øv.

Kommentér på:
røde næser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce