1.023 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvem er du"
Hvem er du?
Jeg kunne egenlig godt tænke mig at vide noget andet om jer, end at I er en flok skide, sure løg, der elsker at diskuterer.... Så jeg foreslår at vi tager engang "snag i mit privatlivs" runde.... ...
Jeg kunne egenlig godt tænke mig at vide noget andet om jer, end at I er en flok skide, sure løg, der elsker at diskuterer.... Så jeg foreslår at vi tager engang "snag i mit privatlivs" runde.... ...
Skrevet af: Thine R - 28. jan 2011
Hvem er du..
Her kan i skrive lidt om jer selv og jeres hund/hunde. Jeg hedder Mette, jeg er 33 år gammel gift med Tobias og vi har to unger Thor & Ida (5 & 2½ år) Jeg har for nyligt fået min første Papillo...
Her kan i skrive lidt om jer selv og jeres hund/hunde. Jeg hedder Mette, jeg er 33 år gammel gift med Tobias og vi har to unger Thor & Ida (5 & 2½ år) Jeg har for nyligt fået min første Papillo...
Skrevet af: Mette W - 17. maj 2007
Selfies - hvem er du? :D
Elsker de her tråde, at se hvem man debattere med - så here we go! Det her er så mig ;) (og babyen er min niece)
Elsker de her tråde, at se hvem man debattere med - så here we go! Det her er så mig ;) (og babyen er min niece)
Skrevet af: Line & Belsen - 10. nov 2015
Spar penge på din forsikring
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 65 Svar: 399
sep 2005
Følger: 23 Følgere: 23 Hunde: 6 Emner: 98 Svar: 553
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 220
hvem er du
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside