{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

De ski** negle... {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at få et føl... Joker er ca 4½ år gammel og jeg kan helt ærligt sige at jeg <b>aldrig</b> har klippet hans negle... Min dyrlæge har tilgengæld klippet hans "tommel-negl" ved det årlige sundhedstjek og så har det ligsom været det....
Men Jazzy´s negle tilgengæld... De driver mig til vanvid... Selvom at hun graver i haven og kommer på fortorvet og gå tur, jamen så er hendes negle ikke til at slide ned... De skal klippes for ikke at blive for lange... Og jeg hader det smiley Jeg hader at klippe negle... Christ mand...
Nogle som vil bytte ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  De ski** negle...
  • #1   9. aug 2007 *GG*
    Kender det fra mine. Leo's slides selv noget så pænt ned, men Lola's.... En helt anden historie! De er også så lange og umulige at slide ned.

Men der er råd... Da Lola var under bedøvelse klippede de dem meget ned og brændte enderne. Denne form for negle klipning holder ca. 1½ år!

Hun ser ringtig fin ud nu . smiley

• #2   9. aug 2007 Synes ofte at hanhundene har kortere negle end tæverne, det er faktisk som om at ansætningen af neglene er lidt anderledes!?
    Vi har kun klippet Ninjas negle da han var hvalp(2-12uger).

• #3   9. aug 2007 ja for søren, kunne godt leve med lange negle, ved siden af en halv-blind hund ;O)

• #4   10. aug 2007 Kath - Uha, det lyder dyrt... Men måske vi kan få det ordnes når de skal kigge på hende næste gang... Hmm.. Jeg vil da spørge dem ad :0)

Sara - Jazzy siger ikke noget til det overhovedet, men jeg er så bange for at klippe for kort, så det ender altid med at jeg får klippet for lidt smiley

~K&A~ ! Yoda !
    Indtil videre er det i hvertfald kun tæverne folk klager over i denne tråd *Gg*

C og K - Halvblind hund...? Det lyder ikke sjovt smiley Så tror jeg også at jeg vælger neglene !

• #5   10. aug 2007 kan jeg godt forstå . . smiley
    Det er også rigtig svært for hende og for os, men det går . .

• #6   10. aug 2007 Kristina, er Raja 1 blind? Husker godt at der var noget med ... var det hendes blinkhinder? Det er kedeligt at høre. Men håber at hun trives, andet er jo synd.

Negle... Ja jeg tror også det er en "tøse" ting.

June: Jeg ved ikke hvad det koster, normalt får de vidst en let bedøvelse (Altså IKKE narkose) når det bliver gjort. Vi fik det som sagt ordnet mens hun var i narkose (Kejsersnit) og her fik vi også fjernet hendes navlebrok nå nu hun alligevel var i narkose.

• #7   10. aug 2007 jamen hun har ppm på begge øjne, det ene ser hun en bitte smule sløret på (ligesom hvis man bruger briller), og det andet er så værre og hun kan udvikle blindhed med tidens løb . .
    Derudover sidder hendes venstre øje for dypt, så det tredje øjenlåg fylder meget af hendes øje, som så er det hun ikke ser så godt med . .
    Vi har fået nogle dråber til hendes øje, som udvider pupillen, og det hjælper lidt på det . .

Men hun er meget usikker på fremmede mennesker og børn, da børn har tildens til pludselige bevægelser smiley

Men det går dejligt hjemme hun er en fantastisk familie hund, og hygge hund smiley

• #8   16. aug 2007 Jamen så tilslutter jeg mig til jeres konklusioner, her er det nemlig også freja der skal klippes hver 3 uge, og vili der selv slider dem.
    vh lotte

• #9   16. aug 2007 Gid jeg var en tæve hihi, synes altid mine negle flækker:(

• #10   16. aug 2007 Bye the way no coments on that!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• #11   19. aug 2007 Det er da mystisk... Jeg må lige forhøre mig hos nogle af mine andre bullervenner om det er det samme fænomen der forgår hos dem... Altså at deres tæves negle er så irriterende... Hmmm...

• #12   21. aug 2007 Hvis hun er vild med bolde så tag hende ud på asfaldt og kast bold det slider dem lynhurtigt når de bremser op.
    Bare pas på det ikke er for meget..

• #13   5. feb 2009 Vi er heller ikke gode til at klippe negle, vores problem er mest at lexi kradser på døren og så nogen gange flækker neglen, OGSÅ selvom de er klippet!! man skulle tro hun lærte det men NEJ

Kommentér på:
De ski** negle...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce