933 visninger
|
Oprettet:
Stine&Elvis<3- Comedy Fight Club<3. .
22. maj 2007 Følger: 83 Følgere: 80 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 473
22. maj 2007 Følger: 83 Følgere: 80 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 473
seler til hunde {{forumTopicSubject}}
hejsa alle sammen jeg er på udkik efter en sele til Elvis og jeg har fået anbefalet en hvor der går noget ned mellem benene på hunden men hvorfor er det bedst og er det bedst med sådan en selt med det der eller er en hvor den kun går hen over brystet bedre eller je sender lige nogle link hvor i skal sige hvad for en slaks i syntes er bedst
knuzzer stine n og Elvis
maj 2007
Følger: 83 Følgere: 80 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 473
den her og ikke farven men modellen
(link fjernet)
og igen ikke kikke på hund eller farve
hvilken af de 2 vil i anbefale håber at jeg får nogle svar knuzzer stine n og Elvis
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 45
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 39
Presset må ikke sidde for højt, da der sidder et akupresurpunkt på halsen, som forstærker hundens kamp/flugtinstinkt.
Jeg ville ikke vælge nogle af ovenstående, men vælge en Kenjan sele.
Måske ikke lige så hip! Men der er jo en formål med at du vil have en sele og ikke bare bruger halsbåndet.
I læder: http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vareliste&varegrp=1300
I nylon: http://www.kenjan.dk/default.asp?ID=5&show=vareliste&varegrp=1301
Jeg ville dog ikke købe den hos Kenjan selv, da det godt kan være dyrerer end hos butikkerne -underligt nok!
Nu har jeg ikke lige checket, hvor du bor, men er det i nærheden af Esbjerg, så sælges de hos Dyreadfærdscentret i Tjæreborg og her hjælper Dorthe også med at tilrette selen til hunden.
maj 2007
og til pia og morten jeg vil gerne have enele så han er næmmer og holde og så fordi at jeg har hørt at en sele ødelækker noget på hunden hvis nok ryggen og et elelr andet, andet
maj 2007
jul 2007
Har ikke været hjemme i nogle dage, så jeg har først set dit spørgsmål nu.
Problemet er at jeg ikke ville anbefale nogle af selerne.
Jeg må sige at jeg altid ville vælge en sele med V-form foran ligesom kenjan selen for så er du helt væk fra trykket foran.
Men super uanset hvad sele du vælger at du vælger en sele. Du har nemlig ret i at et forkert træk i nakken kan give spændinger og deraf hofteproblemer.
Så super at du tænker på det.
maj 2007
den der sele nummer. 2
der inde til det der danmarks sødeste hund så jeg mange der have de der seler og en at de der mennesker der står i teltene og hjælper folk sagede at det var en super sele og at han kun ville anbefale den
skal jeg lkytte til ham ?
jul 2007
Det er sikkert meget kompetente mennesker, som står sådan et sted.
Så hvis du føler, at der var argumenter bagved, hvorfor det var en god sele og du føler at det for dig er gode argumenter, ja, så ville jeg købe selen.
maj 2007
ps. jeg har ensøgt om venskab men har du accpteret
maj 2007
seler til hunde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside