{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Mad {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Måske lyder dette banalt, men man vil jo gerne gøre det bedste...
Hvor mange gange om dagen giver I jeres hund mad! Jeg fik af vide at jeg skulle give hende 3-4 gange om dagen mens hun var hvalp.

Har I nogen ide om hvornår man kan trappe ned til 2 gange? jeg havde håbet på efter sommerferien, for det passer lige med mit arbejde... men hun virker godt nok meget sulten hver gang.

Luna er knap 4 mdr... heldigvis er der meget sommerferie endnu..!

Anne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad
  • #1   11. jul 2007 Malou fik i starten 3 gange .. Morgen, middag og aften ..
    og hun huggede maden i sig HVER gang .
    Nu er det sådan, selvom hun ikke en gang er et år endnu, at hun faktisk ikk gider at røre sin mad særlig meget. Hun går hele dagen og får lidt rugbrød osv (min mor er dagplejemor..Så Malou rydder lige op på gulvet efter børnene..) og så får hun igen menneskemad til aftensmad..
    Der er mange folk der ikk sys hunde burde have menneskemad..Men dem er vi ikke nogle af ..
    Specielt ikk da Malou ligger ret lavt på vægtscalaen smiley

• #2   11. jul 2007 Balder får mad to gange om dagen- morgen og aften. Jeg kender nogle som fordrer deres Cairn 1 gang om dagen - om aftenen. Jeg tror personligt, hunden sætter mest pris på maden når den er delt op. Efter hvad jeg har hørt og læst er mad to gange dagligt fint. Balder er også meget sulten når vi serverer maden for ham, men det er da bare dejligt.

• #3   11. jul 2007 Tak for jeres svar. Jeg tror jeg vil til at give hende 2 gange om dagen. Det er lidt lettere!
    tak

Kommentér på:
Mad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce