{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Navne ;) {{forumTopicSubject}}

Hvad hedder jeres børn og hvorfor? smiley

Min (vores) datter hedder Nadia, et navn hendes far var vild med, men det var jeg nu ikke, for min søster hedder det samme, dog med j istedet for i.
Men efter nogle dage blev jeg også selv vild med navnet, og spurgte så lige min søs om det var i orden at hendes niece ville blive opkaldt efter hende, og det sys hun var fedt smiley Den gang var hun (min søster) 15 år *S*

Har så også en dødfødt datter, Jasmin.
Hendes navn var et navn der blevet trukket ud af farmor i en kop med 2 andre navne smiley
Julie og Sarah, og er idag ufattelig glad for det blev Jasmin, min dejlige himmelprinsesse.

Kærligst Belinda
mor til en datter på jorden, og en datter i himlen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navne ;)
  • #1   5. jul 2007 min datter hedder Frida fordi jeg elsker navnet og det er lidt gammelt. jeg faldt over det en dag jeg så billeder oppe ved min mor og har siden da elsket navnet.

• #2   5. jul 2007 Min søn hedder Eddie og så Arthur som mellem navn, men er aldrig blevet kaldt andet end Arthur. Arthur har hans far valgt, efter sin farfar, Eddie hed min nu afdøde onkel, så et navn fra hver familie.
    Og det stakkels barn:) hedder så Knoll-Tech til efternavn, Knoll efter sin far og Tech efter mig. Det har han så min velsignelse til at lave om når han bliver ældre;)

• #3   5. jul 2007 Min ældste hedder Patrick og den lille hedder Caroline. Begge navne var noget vi var helt enige om, da de helst skulle kunne udtales på flere sprog. Vi har familie flere steder i Verden og derfor mange sprog;0))

• #4   5. jul 2007 Min dreng heder andreas. Han er opkaldt efter en rigtig god ven der redet vores anden ven da han faldt om med hjerte stop.. Vi syntes at en mand der bare gør det uden at tanke over det først var værd at opkalde vores søn efter..
    Vi ved ikke helt endnu hva den lille ny skal hede når han/hun kommer til verden..

• #5   22. jul 2007 Min søn hedder Marcus Daniel

Havde et par kriterier.. Det skulle være dansk men samtidig internationalt, gerne bibelsk og have en god betydning.. Og det var Marcus smiley Daniel er efter hans fars bedsteven der blev skudt i december 2005 - det opfylder også alle kriterierne smiley

• #6   30. jul 2007 Vores søn hedder Luca Martin.

Hans navn skulle være lidt specielt, men dog let at stave, da nogen i familien har svært ved det.
    Luca var det navn vi kunne blive enige om. Desværre er der mange der tror at han hedder Lucas, men det er vi ved at vænne os til.
    Luca kommer i øvrigt af Lucas, og betyder "lysbringeren" eller "den der kommer med lys"....og så er der er by i Italien der hedder Lucca.

Martin er hans mellemnavn. Det var fastsat allerede inden jeg blev gravid, at min førstefødte søns mellemnavn skulle være Martin.
    I 2002 var jeg med i en voldsom bilulykke der kostede min kammerat livet....og ja...han hed Martin, og var min forlovede Bjørns bedste ven.

Luca Martin....han bærer sit navn med stolthed, og har gjort det siden vi fik at vide, at han var en lille dreng i min mave.

• #7   8. nov 2007 Jeg har 3 dejlige drenge:
    Patrick Thomas - Patrick for det viste jeg bare han lignede efter 8 sek. Thomas fordi vi tit kaldte ham lille Mads men mente det var lidt hårdt i forhold til fornavnet så det blev den lidt længere version.
    Sebastian - det synes jeg bare han lignede efter 8 min.
    Kevin - det var det vi endelig blev enige om efter 8 dage.
    (det betyder forøvrigt "smuk fødsel" og det må man sige hans var - jeg fødte herhjemme og hurtigt)

Kommentér på:
Navne ;)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce