ang Kaiser ang Kaiser
Lidt info til alle det ku interessere :
Som nogen ved, fungerede mine 2 hunde overhovedet ikk sammen i hjemmet, har prøvet og prøvet, men king ku ikk ha Kaiser, og de sloges altid og stressede hinanden.
Så Maria med hailey og Cavi , fik den gode ide at hendes søster stod og gerne ville ha hund, så han er på prøve derhjemme for at se om de kan fungere sammen. Indtil videre går det fint med ham, men fuck det var hårdt at sku aflevere ham, vil jeg aldrig nogensinde prøve igen Tilgengæld er Kng allerede blevet en helt glad hund herhjemme igen , så lidt positivt er det hele alligevel. Hvis Maria`s søster Anne vælger at beholde ham, blir han selvfølgelig oprettet herinde af hende så vi alle kan følge de lille basses videre færden i livet. Han er stadig oprettet af mig indtil videre.
Hilsen Julie
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 101
jan 2007
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 101
jan 2007
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 751
Kære Julie.
Det må være rigtigt hårdt for dig. Kaiser er en skøn og dejlig hund så kan godt forstå du er ked af det. Men det ser vist også ud til at være den rigtige beslutning, hvis King allerede er blevet mere glad. Jeg håber meget at det går godt med ham hos Maria's søster og at hun beholder ham. Så kan vi alle stadig nyde hans dejlige sind og selskab.
Du må endelig skrive når der er noget nyt.
Jeg har ferie nu og er hjemme, så hvis du har lyst til gåtur med Kahlúa og King skriver du bare.
Kh og mange tanker fra Sascha
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
Jeg kan fortælle, at Kaiser har det godt. Han er selvfølgelig ikke faldet til endnu. Er ikke så tryg ved kattene, den ene har langet ham en flad :o/
Min søsters søn (1år) er meget interesseret i Kaiser og vil gerne lege med ham, han prøver at dele sit legetøj med Kaiser ved at række det hen til ham.
Kaiser gøede meget af ham igår, men allerede idag går det bedre.
Vi krydser fingre for at det går, han er helt fantastisk og min søster er vild med ham.
Som Julie siger, han er kommet ind i en rigtig dp-familie. Mine forældre har jo også en. Faktisk var både mine forældres og mine hunde hos min søster igår og Kaiser blev mødt med glæde, leg og logrende Haler. Ham og Cavi legede rigtig rigtig godt, de er jo også jævnaldrende.
Men jeg skal også nok holde jer opdateret! :o) Og som sagt, hvis han falder til laver min søster en profil med Kaiser, så vi alle kan følge ham og hun kan komme ind i vores lille samfund her i dp-gruppen :o)
Knus Maria.
sep 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 11
virkelig trist a de ikk kan sammen mere,
hehe mig og Simone havde jo håbet lidt på a Chanti kunne være lidt sammen med sin bror, og se om de kunne kende hinanden hihi.
men er skam rigtig godt a king har det godt
ang Kaiser
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside