Dværgpinscher

Dværgpinscher

Medlemmer: 91
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
496 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

ang Kaiser ang Kaiser

Lidt info til alle det ku interessere :
Som nogen ved, fungerede mine 2 hunde overhovedet ikk sammen i hjemmet, har prøvet og prøvet, men king ku ikk ha Kaiser, og de sloges altid og stressede hinanden.
Så Maria med hailey og Cavi , fik den gode ide at hendes søster stod og gerne ville ha hund, så han er på prøve derhjemme for at se om de kan fungere sammen. Indtil videre går det fint med ham, men fuck det var hårdt at sku aflevere ham, vil jeg aldrig nogensinde prøve igen Tilgengæld er Kng allerede blevet en helt glad hund herhjemme igen , så lidt positivt er det hele alligevel. Hvis Maria`s søster Anne vælger at beholde ham, blir han selvfølgelig oprettet herinde af hende så vi alle kan følge de lille basses videre færden i livet. Han er stadig oprettet af mig indtil videre.
Hilsen Julie

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang Kaiser
  • #1   4. jul 2007 havde vi desværre, men kais er også en rigtig alfahan så king havde bare mega angst for ham til sidst,

• #2   4. jul 2007 ØV ØV, men da dejligt, at han kan komme et andet sted hen hvor de er søde, så de begge får det godt igen smiley

• #3   4. jul 2007 jarigtig øv, men det er desværre bedre for begge 2 den her løsning, så king er glad igen og kan gå frit i lejligheden igen og kaiser er endt i en rigtig DP familie må man sige smiley

• #4   4. jul 2007 Og det er også lidt nemmere, når nu man kan følge lidt med i hvordan det går ham. og når man ved han har det godt !? Så har han også stadig nogle gode legekammerater smiley

• #5   4. jul 2007 ja lige præcis, kan holde kontakten osv til ham og han kommer med til træf osv så det dejligt

• #6   4. jul 2007
    Kære Julie.
    Det må være rigtigt hårdt for dig. Kaiser er en skøn og dejlig hund så kan godt forstå du er ked af det. Men det ser vist også ud til at være den rigtige beslutning, hvis King allerede er blevet mere glad. Jeg håber meget at det går godt med ham hos Maria's søster og at hun beholder ham. Så kan vi alle stadig nyde hans dejlige sind og selskab.

Du må endelig skrive når der er noget nyt.
    Jeg har ferie nu og er hjemme, så hvis du har lyst til gåtur med Kahlúa og King skriver du bare.

Kh og mange tanker fra Sascha

• #7   4. jul 2007 Hej Allesammen!

Jeg kan fortælle, at Kaiser har det godt. Han er selvfølgelig ikke faldet til endnu. Er ikke så tryg ved kattene, den ene har langet ham en flad :o/
    Min søsters søn (1år) er meget interesseret i Kaiser og vil gerne lege med ham, han prøver at dele sit legetøj med Kaiser ved at række det hen til ham.
    Kaiser gøede meget af ham igår, men allerede idag går det bedre.

Vi krydser fingre for at det går, han er helt fantastisk og min søster er vild med ham.
    Som Julie siger, han er kommet ind i en rigtig dp-familie. Mine forældre har jo også en. Faktisk var både mine forældres og mine hunde hos min søster igår og Kaiser blev mødt med glæde, leg og logrende Haler. Ham og Cavi legede rigtig rigtig godt, de er jo også jævnaldrende.

Men jeg skal også nok holde jer opdateret! :o) Og som sagt, hvis han falder til laver min søster en profil med Kaiser, så vi alle kan følge ham og hun kan komme ind i vores lille samfund her i dp-gruppen :o)

Knus Maria.

• #8   5. jul 2007 Hmm vi har ikk haft nogle problemer med Chanti og kovo overhoved,
    virkelig trist a de ikk kan sammen mere,
    hehe mig og Simone havde jo håbet lidt på a Chanti kunne være lidt sammen med sin bror, og se om de kunne kende hinanden hihi.

men er skam rigtig godt a king har det godt smiley

Kommentér på:
ang Kaiser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce