{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Velkommen - præsentation {{forumTopicSubject}}

Velkommen til gruppen
Jeg hedder Iben og venter på min lille finske lapphund, Zola, bliver gammel nok til at komme hjem. Han er født d. 25 maj. Jeg bor i Øgaden i aalborg og håber gennem denne gruppe at kunne finde nogle legekammerater i samme alder til Zola og måske nogle at starte til hundetræning med. Hvor bor i henne og hvilke hvalp har i/ venter i på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen - præsentation
  • #1   29. jun 2007 Hvor er han dog yndigt. Hende vi skal have Zola fra avler også også samojedhund. Hun har den skønneste hanhund - Baltezar.. så flot..

• #2   4. jul 2007 Hej!

Tak for invitationen

Jeg fik lille Cleo for tre uger siden og hun er nu en lille vild bandit på 12 uger smiley

• #3   4. jul 2007 Jeg har 2 små Australske Silke Terrier på hhv. 2 år og 15 uger. Din hvalp er nok snart lige så stor som vores store hund?!?

Vi bor i kvarteret lige ved siden af den Gamle Golfbane (på toppen af Sohngårdsholmsvej) - der går vi tur 3 gange om dagen. Det er ikke så lange væk fra ø-gade-kvarteret. Når I får jeres skønne Zola - skulle I tage at tage op på Den Gamle Golfbane og gå tur - der er skønt.

M.v.h.
    Bibi, Frede og Mette

• #4   4. jul 2007 Mette J - det vil vi da gøre-- kan være de små banditter kan lege sammen smiley

Kommentér på:
Velkommen - præsentation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce