hej venner hej venner
jeg overvejer at anskaffe mig en ny hund, så nu har jeg brug for jeres meninger, det må ikke være en alt for stor / tung hund da jeg jo er kommet på en første salg og skal bare den op og ned, , så kom gerne med jeres forslag....
savner at komme ude i skoven
vi ses
okt 2005
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 5 Svar: 29
Hvad med en shar pei en god størrelse og den kræver kun det motion du giver den. Kan godt forstå du savner skoven det er konon hyggeligt at komme der:).
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 18
Hvad med evt at anskaffe dig en hund fra et internat?
Man kan få mange gode og dejlige hunde fra internat af bare se vores lille dejlige Mitzie som kommer fra Uhre internat ved Brande. Der er der mange hunde at vælge imellem lige fra hvalpe til "voksne" hunde og hvis du evt ikke lige synes du har overskudet til det, kan man jo på internat finde hunde der feks allerede kan være selv hjemme osv og som du ikke behøver at bekymre dig om skal gå på trapper. kan kun sige god for at anskaffe sig hund fra internat, og især fra Uhre internat, der kun har hunde som ikke er feks aggrasive, de er adfærdstestet inden de kan komme ud til en ny famile.
På internatet er der jo næsten alle størrelser og racer at finde, og samtidig gør man jo en god gerning ved at give en hund en "ny" chance. Håber det kunne hjælpe dig lidt med anskaffelse af en ny vovse, så vi kan komme til at se dig ude i hundeskoven igen med en ny vuffer *S*'
Håber at høre når du evt har fået anskaffet dig en
knus og potedask Suni. Lisa og Mitzie
sep 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 53
Er rigtig glad for at høre at du overvejer at få en ny lille hundebasse... Glæder mig til at se dig ude i skoven igen... puha lige hvilken hund du skal vælge ved jeg ikke rigtig.. men syntes da at det lyder som en go ide med en fra et internat...
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 1 Svar: 2
hej venner
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside