{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Er i medlem af beagleklubben? {{forumTopicSubject}}

Tænkte lige over hvor mange beaglejere der er medlem af beagleklubben? Når nu man avler, er det jo et must at melde hvalpekøbere ind i beagleklubben, men hvad så når det "gratis" år er gået? De koster vist omkring 150 kr pr indmeldelse, men er der egentlig interesse for det? jeg melder hvalpekøber ind om de så vil eller ej, for jeg syntes det er meget hyggeligt med det blad. Der er da også rigtig mange gode aktiviteter med beagleklubben. Bla VSS som jo er en camp for beaglejere. Det er i uge 29. I år er det i Videbæk (midtjylland). Det er virkeligt et syn, at se så mange beagler samlet. Ja, jeg kan kun sige god for beaglelubben, men hvad siger i?

Knus Ann

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er i medlem af beagleklubben?
  • #2   18. jun 2007 mailingslisten er også lidt sjov syntes jeg. Så har man en chance for at følge bare en lille smule med. Vi har også været med på nogle af de arrangerede gåture - det er rigtig hyggeligt at mødes med andre beagleejere. Så kan man også få udvekslet lidt erfaringer osv. Da Vi fik vores første beagle, syntes vi det var meget svært at afgøre hans foderstand. var han for tyk eller tynd??Så var det lidt rart at se andre beagler, så man kune sammeligne. Nu er vi dog så erfarne at det ikke er et problem længere. Her i Thy syntes jeg bare at de fleste beagler er smækfede.... Det er en skam.

• #4   18. jun 2007 Hvordan bliver man medlem, og hvad går det ud på ??

• #5   19. jun 2007 man kan melde sig ind på www.beagleklubben.dk Der kan man også læse nærmere om hvad medlemsskabet indeholder smiley

• #6   25. jun 2007 Nej desværre ikke, da han ingen stamtavle har.

• #8   26. jun 2007 ja, man behøver jo ingen stamtavle for at være medlem, blot man har en beagle. Det er jo også kun udstillingerne man ikke kan deltage i. Udstilling er jo også en lille del af beagleklubben.

• #9   27. jun 2007 okay havde bare engang fået af vide at den skulle have stamtavle derfor har jeg ikke meldt mig ind, men tak for det så kan jeg jo gøre det nu c",)

Kommentér på:
Er i medlem af beagleklubben?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce