Schæfergruppen

Schæfergruppen

Medlemmer: 513
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
728 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

undskyld mig... undskyld mig...

Jeg har lige været inde og se på annoncer på nogle sider og det overrasker mig meget at finde ud af hvor mange der egentlig ikke vil have deres schæfer efter de finder ud af den har problemer med hofterne...

Det er mig helt uforstående... Jeg ville aldrig sælge Tarco eller Mille hvis jeg fik at vide der var noget galt... Kan godt være det bare er mig...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  undskyld mig...
  • #1   11. jun 2007 Hvis man bruger dem til sport, kan man ikke bruge dem hvis de har dårlige hofter..

• #2   11. jun 2007 ja men de fleste blev brugt som familie hund... derfor forstår jeg det ikke..

• #3   11. jun 2007 Nårh oki, nej virker da lidt underligt.. :s

• #4   11. jun 2007 det er fordi at folk ikke tænker på at de skal lade være med at fodre den for meget da den stadigvæk er hvalp
    for så vokser den for hurtig og får bøvl med dens hofterne

• #5   11. jun 2007 Hvis den sælges, så er den formodenlig symptomfri, og så sælges den fordi den hverken kan bruges til avl eller konkurrence eller som tjenestehund. Har den symptomer, så skal den efter min mening aflives, ikke sælges videre.

Betina B:
    Var det bare så simpelt...

• #6   11. jun 2007 jamen de har ikke skullet bruge den til andet ind familiehund... det jo det jeg synes er underligt...

• #7   11. jun 2007 Bla også derfor man skal lade være med at købe foder specielt udviklet til en bestemt race..

• #8   11. jun 2007 vinter du har fulstændig ret
    men syndes de skal få den undersøgt først inden de får den aflivet

• #9   11. jun 2007 regitze r
    det vil jeg ikke gi dig ret i for eks en hvalp skal da ha hvalpe foder til den er 1 år gammel og der kan jeg anbefale royal cacin hvalpe foder
    det kan jo ikke hjælpe at man gir dem noget tilfældigt foder man skal gi dem det de har behov for

• #10   11. jun 2007 Ja, det den har behov for.. Men bla Royal Canin er begyndt at udvikle foder til fx schæfer, og så stor en race er de alle sammen ikke ens, altså har samme kropsbygning og derfor er det forskelligt hvor meget de skal havde, så der kan man ikke bare sige at jamen alle schæfere de skal have så og så meget af det her foder om dagen.

Labradore har en tendens til at blive lidt runde i det, og det tager de højde for når de laver foderet, men hvis du så har en labradore der ikke har det sådan, så får den ikke det den har behov for.

Min schæfer er lige et par kg for tyk, og i deres schæfer foder er der mere fedt end i end andet da det er en brugshund og de regner med at den forbrænder mere, min ville blive endnu tykkere hvis hun fik det.

Det er ikke alle hunde ejere der sætter sig ind i foder og ville bare tænke jamen min hund er jo en "et eller andet" så taget jeg da det foder der er udviklet til den race.
    Utrolig misvisende.

Det er svært at forklare når jeg skal skrive det, men håber du forstår hvad jeg mener.

• #11   12. jun 2007 Eller osse finder man ud af hunden ikke har de egenskaber som jeg kræver, mangel på bare en af disse så bliver hunden kasseret, så kan jeg ikke bruge den, og den ryger tilbage til kennelen. og det gør den indtil den er 2 år gl.

• #12   12. jun 2007 betina B.
    Er der konstateret HD, så er den vel undersøgt?

• #13   12. jun 2007 Christina S
    Det også meget fint (: men det holder bare ikke når det er konkurrencetræning som PH, IPO, BHP eller hvad man nu er til.

Kommentér på:
undskyld mig...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce