Livmoderbetændelse {{forumTopicSubject}}
Sys lige jeg måtte forklare hvorfor jeg har været fraværende i et langt stykke tid.. Lille Balou som jeg købte via den blå avis. Vi sys at hun drak rimlig meget. (ca10L om dagen) Så tog til dyrlæge for at høre om det var normalt. det sys dyrlægen heller ikke det var. Så lille Balou blev scanet, og det viste sig at hendes livmoder var udvidet. Jeg havde så valget om jeg ville sterrilisere hende eller prøve med medicinsk behandling, selvom der ved medicin var 90 % chance for at hun ikke ville komme sig. men eftersom jeg gerne ville have hvalpe på hende engang, ville jeg prøve chancen. så hun kom i behandling i 3 uger. Hun fik 2 sprøjter hver mandag i de tre uger, sprøjterne skulle udvide livmoderen mere og derefter trække den sammen igen, samtidig med at hun kom på antibiotikapiller i 24 dage. 3 piller om dagen. Da vi ikke havde set noget resultat efter 2 uger, begyndte jeg at blive nervøs, men efter behandlingen var ovre, blev hun scannet igen, og der blev ikke fundet noget mistænksomt.. Hun er frisk og jeg er bare så lykkelig. Og eftersom jeg har været så meget ved dyrelægen ventede jeg mig en STOR regning troede jeg, men det blev faktisk kun 3100. det sys jeg ikke er så galt igen taget i betragtnig af at jeg har rendt til dyrlæge i tre uger.. Har nogle af jer andre oplevet det?
apr 2007
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 17 Svar: 149
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
apr 2007
apr 2007
sep 2006
Følger: 108 Følgere: 104 Hunde: 2 Emner: 466 Svar: 2.027
apr 2007
Livmoderbetændelse
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside