23. nov 2004 Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
Invitation til Shiba træf. {{forumTopicSubject}}
Hej alle friske Shiba’er og deres ejere,
Vi vil gerne invitere til Shiba træf, søndag den 19. august 2007, i den smukke og harmoniske Frederiksborg Slotshave, i Hillerød.
Gå turen vil ca. have en varighed på 1 time og hundene skal færdes i snor, så alle kan være med.
Adressen er Møntportvejen 10, 3400 Hillerød. Vi vil mødes kl. 13:00 på den store P-plads, ved siden af slottet.
Husk, at medbringe høm-høm poser, vand og godbidder til hundene samt de forfriskninger, som I har lyst til, at nyde på turen & naturligvis jeres gode humør.
Vi vil meget gerne vide om folk kommer, derfor kan i svare os tilbage på mail som er: Shiba@nob-mkj.dk.
Yderligere informationer om Frederiksborg Slot og Slotshave kan findes på nedenstående link: www.ses.dk/111000c.
Vi håber på et stort fremmøde og vi glæder os til, at se jer alle til et hyggeligt Shiba træf : )
En venlig hilsen:
Ninna Oline, Michael og en glad Shiba bandit Kiki.
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 6 Emner: 158 Svar: 1.461
jeg ska lige se om jeg ka få min lille shiba til sjælland den dag. flytter jo selv til sjælland snart, så for mig er det ikk langt, men hunden bliver desværre på fyn.. men han kommer jo på ferie hos mig så ofte som muligt, så det ku vel være en af hans ferier hos mig..
skriver igen når jeg har besluttet endeligt..
men rigtigt fedt initiativ:-D
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.752
Glæder mig til at høre mere fra dig, når du ved noget nærmere ; )
Invitation til Shiba træf.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside