{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

Tak for en dejlig dag :o) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle i skønne tøsser og jeres dejlige hunde.

Tusinde tak for en skøøøn dag og et dejligt træf. Det var super at vi og hundene kom i vandet.
Stakkels Lua ligger med sine røde ører *snøft*
Hun er helt færdig og ligger bare og flader for hårdt ud i kurven.

Susanna fortsat god fødselsdag, jeg håber Kasus snorker hele aftenen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tak for en dejlig dag :o)
  • #1   9. jun 2007 åhhh jeg er så ked af at jeg ikke kunne være med ,så jeg kunne se jeres dejlige hunde og høre alt om dværgpinscheren(min kommer først hjem d. 22-6)

• #2   9. jun 2007 Vi siger osse tusind tak for idag, det var virkelig super hyggeligt. I er jo alle nogle dejlige piger og jeres hunde er alt for lækre.
    Vil osse lige sige en særlig tak til hanne for hendes tålmodighed med mine to tsk tsk HANhunde:O) Kitty er jo en lækker sild;O).
    Mig og basserne gik lige i brædderne da vi kom hjem, hundene ligger stadig og slasker på sengen;O)
    Maria, glæer mig til at se billederne;O)
    Knus og VUF fra os

• #3   9. jun 2007 Også MANGE tak til jer piger og hunnier... Vi har haft en skøn dag, og var også hel tfærdige, da vi kom hjem. Så hunde, katte og jeg puttede lige lidt i sengen, rigtig tøsehygge, mens manden i vores i liv var ude og spille paintball.

Nu hvor klokken er blevet mange, er der selvfølgelig total knald på hundene - skønt!

Håber vi snart kan ses igen og nyde den dejlige sommer i hinandens selskab...

Jeg skal nok få langt billederne ind hurtigst muligt, har slet ikke lige fået dem set igennem.
    Knus Maria.

Kommentér på:
Tak for en dejlig dag :o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce