Agilitybanden

Agilitybanden

Medlemmer: 110
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
485 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Slalom - igen, igen ;o) Slalom - igen, igen ;o)

Som sagt er jeg jo ved at forsøge at lære Mille slalom via allé-indlæringen, men, men, men: Det står lige som lidt stille. Hun løber godt nok igennem den efter jeg har vist hende et par gange, at hun skal, men det er som om, at det keder hende rigtig meget. Når hun har løbet igennem, står hun bare og kigger på mig med et spørgende blik, der nærmest siger: "Skal vi virkelig lave det her?" Jeg har prøvet at lægge mere interessante godbidder og skiftet det ud med legetøj, men lige lidt hjælper det. Hun ser ikke ud til at have nogen motivering for at lave det smiley Hvad pokker skal jeg gøre? Vil det være klogere at skifte over til den traditionelle indlæring? Jeg har prøvet at køre den normalt en gang, hvor jeg hjælper hende igennem, og det ser sådan set ud til at gå godt nok, men jeg vil jo bare helst lære hende det på en måde, så hun kommer til at blive rigtig god til det, når det sidder der :o)

Håber, der sidder nogen med noget hjælp lige ved hånden :o)

Mange hilsner fra spørge-Rikke ;o)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.
  • Måske udskift af rør/ hane på rør til udvand i kælder 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slalom - igen, igen ;o)
  • #1   4. jun 2007 Slalom er altid sværest at indlære.. Da jeg indlærte Berta brugte jeg den almindelig metode (ikke álle).. Og når hun så gik død i den.. løb jeg fra hende.. jeg løb og løb og så løb hun efter mig og blev helt glad igen.. Jeg har det lidt sådan at hvis hunden ikek gider, så gider jeg da heller ikek.. så hvorfor ikke bare løbe ?:p Det hjælper helt vildt med Berta, hun er blevet meget hurtigere og bedre ...

• #2   4. jun 2007 ikek: ikke *

• #3   4. jun 2007 .. Man skal dog også passe på ikke at lære hunden at den ikke skal tage slalom færdig..

• #4   4. jun 2007 Christine: Altså du løb væk, når hun var i gang med at tage slalom eller? :o)

Takker for jeres svar. Jeg vil lige snakke med mine trænere om det på torsdag, hvad de mener jeg skal gøre... :o)

• #5   4. jun 2007 Nej nej.. men hvis hun gik død i det og slet ikke gad løb jeg og sagde sjove lyde, så blev hun helt tændt igen smiley

• #6   6. jun 2007 Når din hund går i stå er det ikke sikekrt fordi den keder sig. Men fordi den synes det er svært. Jeg har lært mine det med den alm. metode og altid fra begge sider hver gang. Pas altid på med gentagelser, det gælder jo for alt træning.

Pufferne

• #8   10. jun 2007 Heidi og Mona: Okay :o) Tak for jeres svar :o) Må jeg spørge, hvordan I har lært hunden at søge ind i slalom fra rigtig start fra forskellige vinkler af? Det behøver jeg lidt hjælp til, hvis jeg skal prøve af skifte metode :o)

Kommentér på:
Slalom - igen, igen ;o)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce