Slalom - igen, igen ;o) Slalom - igen, igen ;o)
Som sagt er jeg jo ved at forsøge at lære Mille slalom via allé-indlæringen, men, men, men: Det står lige som lidt stille. Hun løber godt nok igennem den efter jeg har vist hende et par gange, at hun skal, men det er som om, at det keder hende rigtig meget. Når hun har løbet igennem, står hun bare og kigger på mig med et spørgende blik, der nærmest siger: "Skal vi virkelig lave det her?" Jeg har prøvet at lægge mere interessante godbidder og skiftet det ud med legetøj, men lige lidt hjælper det. Hun ser ikke ud til at have nogen motivering for at lave det Hvad pokker skal jeg gøre? Vil det være klogere at skifte over til den traditionelle indlæring? Jeg har prøvet at køre den normalt en gang, hvor jeg hjælper hende igennem, og det ser sådan set ud til at gå godt nok, men jeg vil jo bare helst lære hende det på en måde, så hun kommer til at blive rigtig god til det, når det sidder der :o)
Håber, der sidder nogen med noget hjælp lige ved hånden :o)
Mange hilsner fra spørge-Rikke ;o)
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 91 Svar: 403
aug 2005
aug 2005
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Takker for jeres svar. Jeg vil lige snakke med mine trænere om det på torsdag, hvad de mener jeg skal gøre... :o)
aug 2005
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Svar: 3
Pufferne
jun 2004
Følger: 59 Følgere: 57 Hunde: 1 Emner: 338 Svar: 3.686
Slalom - igen, igen ;o)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside