{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg forstår ikke?
  • #1   30. maj 2007 Det kan du tage helt roligt, de skal nok komme til at stå lige op i vejret og stritte så fint så fint:o) Tino har jo stamtavle kan jeg se og de har avlet i generationer på hunde kun med stritøre efter kupering blev forbudt. Men jeg kan desværre ikke give dig en nøjagtig dato, hi hi.
    Men hav tålmodighed de skal nok komme til at stritte inden længe, men det kan godt blive et øre ad gangen. Kig evt. på mine fotos af Shorty som baby, der sidder de heller ikke helt som de skal endnu:o)

Ps. Høj til din lille Tino fra Mia og Shorty.

• #2   30. maj 2007
    De ser meget store ud. Så jeg tror ikke de kommer op at stå.
    Som Sarah H skriver har han hængeører i generne så det ville ikke være mærkeligt hvis de ikk kom op at stå.

• #3   30. maj 2007 Haileys ører stod først op, da hun var fire mdr.

• #4   30. maj 2007
    . (¯`'·.¸ Maria ¸.·'´¯) .

Det gjorde Lua's osse, men det var delme ikke såå store som den smukke fyrs er :o)

Men han er altså godt nok noget så lækker... Savle savle

• #5   30. maj 2007 Hailey har jo også nogle ordentlige ører :o)
    Det kan jo være at den lille hund har noget mellem pinscher gemt langt væk i sig, de har jo kæmpe ører som ligger ned :o)

• #7   30. maj 2007 Eddie var også først ca 5 mdr da begge stod op ...så vent og se...
    men har da set mange der ikke har oprejst øre ..det er da også kært..

• #8   31. maj 2007 hvis det er så har jeg en veninde og hende havde hænge øre men hun tapede dem hver anden md i en uge til to og de kom op og stod og det gør de nu uden tape

• #9   3. jun 2007 Hvor er han bare dejlig !!
    Armanis ører gjorde lige som Susanna beskriver med Kassus.
    De stod først helt op da han var omkring 6 ½ måned. selv nu hvor han er en stor dreng, kan hans ører godt hænge lidt, hvis han er meget træt og de hang også da han var syg i vinters.
    Jeg synes også han er skøn med hængeører, men der går altså lidt tid før man kan se det endelige resultat, så nyd din skønne hvalp. Det er nemlig en dejlig tid (er vi alle vidst enige om smiley )
    kramr

Kommentér på:
jeg forstår ikke?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce