1.011 visninger
|
Oprettet:
jeg forstår ikke? {{forumTopicSubject}}
..nu er min lille dejlige dværgpinscher altså snart 12uger, og har stadig ikke fået strit ører. og jeg synes bare når jeg kigger rundt omking så er der mange der er før 12uger og allerede har fået. er min hund simpelthen bare unormal eller hvad? hehe.
maj 2005
Følger: 46 Følgere: 46 Hunde: 1 Emner: 94 Svar: 729
Men hav tålmodighed de skal nok komme til at stritte inden længe, men det kan godt blive et øre ad gangen. Kig evt. på mine fotos af Shorty som baby, der sidder de heller ikke helt som de skal endnu:o)
Ps. Høj til din lille Tino fra Mia og Shorty.
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 751
De ser meget store ud. Så jeg tror ikke de kommer op at stå.
Som Sarah H skriver har han hængeører i generne så det ville ikke være mærkeligt hvis de ikk kom op at stå.
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
jun 2006
Følger: 49 Følgere: 48 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 751
. (¯`'·.¸ Maria ¸.·'´¯) .
Det gjorde Lua's osse, men det var delme ikke såå store som den smukke fyrs er :o)
Men han er altså godt nok noget så lækker... Savle savle
maj 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 44 Svar: 612
Det kan jo være at den lille hund har noget mellem pinscher gemt langt væk i sig, de har jo kæmpe ører som ligger ned :o)
jun 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 88 Svar: 1.657
men har da set mange der ikke har oprejst øre ..det er da også kært..
mar 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 94
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 101
Armanis ører gjorde lige som Susanna beskriver med Kassus.
De stod først helt op da han var omkring 6 ½ måned. selv nu hvor han er en stor dreng, kan hans ører godt hænge lidt, hvis han er meget træt og de hang også da han var syg i vinters.
Jeg synes også han er skøn med hængeører, men der går altså lidt tid før man kan se det endelige resultat, så nyd din skønne hvalp. Det er nemlig en dejlig tid (er vi alle vidst enige om )
kramr
jeg forstår ikke?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside