{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Marked... Søde historier.. {{forumTopicSubject}}

Jah vi var så på Sindal heste og krammermarked i weekenden .. Og lille Chick sku selvf. med.. Hun er ik SÅ van til at møde fremmede hunde.. Så i starten frøs hun bare HELT til is når de her store farlige vovser kom for at hilse.. Men efter de første 5-7 vovser ville hun sku bare leje m dem alle sammen.. SÅ kom vi t en kæmpe Grand danois .. Og DEN ville gerne leje.. Eller .. D troede Chick.. Så hun fløj bare lige i kæberne på den store stakkel.. (Det hun jo van t at gøre ved Kenzo) men t stor forbavselse, stod den bare og gloede på på hende.. Som om den tænkte "hva har du gang i bette lort" ...
PYHA tænkte jeg bare.. Den ku ha ædt hende i en mundfuld.. smiley
Ud over dette var der UTROLIG mange der kom med den der "Neeeej se den lille hund" eller "se det er en lille udgave af vores vovse" Har alle bare Fransk bulldog eller? Tror vi mødte en 10 stykker der kom med den der..

Og SÅ den søde historie.. eller.. der er to..

Vi mødte en lille familie, med en MEGA sød lille pige på en 3 år (Ca) hun ville selvf. lige snakke m Chic.. Chick var ved at være got træt, så hun stod bare pænt og halvsov da tøsen her ville snakke.. Da moren så sagde t tøsen at de sku videre, tog pigen sine små søde hænder omkring hovedet på lille Chick og myssede hende LIGE på snuden.. NÅÅÅÅH tænkte jeg bare. DET var sødt.. smiley
Lige inden vi sku hjem, kom der en lidt ældre dame i kørestol forbi. "neeeej må jeg ik lige se den lille en der" .. Og jo selvf. måtte hun da det.. Og d endte så m at hun stod og snakkede i 10 minutter.. Og hun var helt vild.. og ville os ha s¨ådan en vaps... Så det resulterede i min venindes kæreste og min kæreste, der var gået over til bilerne, måtte stå og vente.. SÅ KUNNE DE LÆRE DET ..

Nogle der har oplevet noget spændende i weekenden?



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marked... Søde historier..
  • #1   21. maj 2007 Sorry.. D blev lige t en halv roman smiley

  • #2   21. maj 2007 Sådan en idiot.. Folk burde ik ha hund for at være SMART ...

  • #3   21. maj 2007 Bor rimelig langt ude på landet.. eller.. 2 km uden for byen i en meget lille by .. så det er ik så tit vi kommer hvor der er hundeinteresserede mennesker.. men når vi har hende m i bilen ind til byen er folk os helt "se den lille hund der inde" .. smiley
    havde hende os engang m til Aalborg.. så sku vi liige på MacDonald (MacDrive) .. Og hende bag lugen gik helt i koma, og spurgte om ik nok hun måtte holde hende.. "ehh.. jo.." og ud gennem bilruden og ind gennem lugen .. haha.. så kom alle tøserne der nu arbejdede der hen for at snakke m Chick.. smiley køen til Mac Drive med MEEEGET lang (Det var lige ved aftensmad- tiden.. ) hahah .. Det var nu os ret sjovt.. Og så får man selvf. hundekiks med... smiley


  • #4   21. maj 2007 Ha.. Bertram altså hvad man dog skal finde sig i hva:-)

    Gizmo blev tit omtalt som en kanin da hun var lille og nøøjj hvor blev mor her tøzefornærmet:-) Det var når jeg havde hende med ude og cykle og hun lå og sov i et tæppe i cykelkurv.. nåhh har du set der damen har en lille kanin i cykelkurven.. agghh altså de måtte sku da have glem brillerne der hjemme på natbordet tænkt man bare da man havde hørt den et par gange:-)


  • #5   21. maj 2007 Ja kamp hunde det er de da.. ha.. jeg tror sku at der er nogle mennesker der kan se kamphunde i alle hunde efterhånden.

Kommentér på:
Marked... Søde historier..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce