{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Der var engang en muskelhund! {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!
IiiHhh altså.... alt den muskelhundesnak!
Lad mig fortælle en historie....
Jeg boede sidste år i Mozambique (Sydlige Afrika) i en del måneder... Dernede fandt jeg en hund - en lille malteser- som jeg passede og plejede, og fandt et rigtig fint hjem til da jeg rejste til Dk...
Nå, men dengang vidste jeg faktisk ikke at nogle muskelhunde var "farlige"..
Min lille hund (Mundo) og jeg blev rigtig gode venner med to fyre, som havde en rednose pitbull... Drengene havde hunden, da de havde fundet den som hvalp på en mark... Den store rednose pitbull (Lusie) og den lille malteser (Mundo), blev bare de bedste venner... Lusie og Mundo bor stadig sammen, og er uadskillelige...
På baggrund af dette, lader jeg til enhver tid Karla (Mops) hilse på en muskelhund, hvis ellers ejeren ikke er "den type" som til tider har muskelhund på et helt forkert grundlag...
Det er efter min mening ikke muskelhunene den er i vejen med... Det er de tilfælde for de forkerte mennesker får fat i en hund som de ikke kan magte!!!!
GOD tirsdag til ALLE!!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Der var engang en muskelhund!
  • #1   15. maj 2007 godt skrevet smiley

• #2   15. maj 2007 God indstilling Marie, og dejlig historie smiley
    Mine hunde leger også med Mopser smiley

(link fjernet)
    (link fjernet)

• #3   15. maj 2007 oONordsjællandOo *:: De er meget let at kende når du ser dem!!!

• #4   15. maj 2007 Nordsjælland>>> De der typer.... Hmm. Godt spørgsmål! Typisk går de flere sammen, og råber ad deres hunde og hinandens... Eller hundene kommer nok gående med de der typer! Man kan ligesom fornemme at hund og ejer ikke stoler på hianden....

• #5   15. maj 2007 Jeniki>> Dejlige billeder! SKØNT at se!

• #7   15. maj 2007 Og så slutter de der typer altid hver anden sætning med"" Siger jeg til dig"".

• #8   15. maj 2007 Jeg vil ikke sige der IKKE er noget i vejen med mange af de ejere der render rundt med hundene - men jeg vil heller ikke siger der IKKE er noget i vejen med racen... ejer og hund skal passe sammen. Og nu er det jo ikke for sjovt disse racer er i søgelyset. (og spar mig for "ja fordi medierne vil ha det") Ganske enkelt fordi loven er for slap med hunde - og alle utilregnlige mennesker kan købe en hund med en utilregnlig hjerne... Har intet imod disse racer, men jeg har noget imod folk der køber disse racer med hovedet under armen... Bagefter skyder de skylden på hunden (når de ikke kan magte den mere ) Og ejerne går ud og køber ny hund... MEEEN disse hunde er ikke for alle - og selv den mest erfarende hundekender kan ikke altid få en normalfungerende hund ud af en pittbull. Det er fakta - om fol kkan lide at høre det eller ej... er lidt træt af at høre at de er de bedste hunde hvis bare de kommer i de rette kærlige hænder.... Sådan hænger tingene bare ikke sammen med hensyn til disse hunde... Og jeg taler af erfaring...

• #9   15. maj 2007 Underligt fakta :o)
    Min mands Pitt blev 13 år gammel - og var velfungrende alle 13 år.
    Og godt du taler af erfaring, men du har næppe erfaring med ALLE Pittbulls/Amstaffs smiley

• #10   15. maj 2007 Doggymom >>> Ja... hihihi! Det tror jeg gerne!

• #11   15. maj 2007 Jeniki: Næææ.. men nu mener jeg heller ikke på noget tidspunkt hverken jeg har skrevet jeg kender alle pitbulls - eller at det var alle ejere jeg talte om. Så godt for din mand hans hund var velfungerende i alle 13 år.
    Mener ikke der er noget underligt i noget der blir bevist hver eneste dag... man skal bare åbne øjnene og ikke gå med skyklapper bare fordi man ikke kan lide hvad andre har erfaret... ;o)

• #12   15. maj 2007 Hov og vil da lige sige at mine hunde både leger med muskelhunde såvel som små pengesere lasaér osv... så intet imod dem.. Jeg er bare heller ikke den der ikke kan se problemet når der er et.. :o)

• #13   22. maj 2007 Mette og Thomas ---> Velbekomme! Og god fornøjelse med jeres dejlige Buster...

Kommentér på:
Der var engang en muskelhund!

Annonce