{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789

Bider i sine poter {{forumTopicSubject}}

Lilly har en underlig vane.
Når vi er i byen bestemte steder begynder hun at bide i sine poter helt vildt. Altså somom det klør.
Det sker kun 2 steder, men mest inde hos naboen, nogle gange hos min far. Begge steder bider hun også fnuller af sofaen og tæpper :-S
Bideriet i poterne er så voldsomt at hun blir helt våd af savl langt op af alle 4 ben.

Tænker jo straks at der er noget galt, men når vi er hjemme er der intet. Her bider hun hverken poter eller fnuller.
Er vi fx hos min søster eller min mor er det meget sjælden hun gør det og faktisk kun hvis det reelt klør. Hun kan også finde på at bide fnuller, men slet ikke på samme måde som hos naboen og hos min far.

Måske I ved hvorfor hun gør det? Hun blir behandlet godt alle steder og de elsker hende og gir hende opmærksomhed.
Kan der være noget I deres hjem hun ikke kan tåle, eller er det simpelthen bare en dårlig vane?
Hos min far er der ingen hund og hos naboen en gammel hund der ikke gider lege, hvor hos min søster og mor er der hunde Lilly leger med. Kan det have noget at sige?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bider i sine poter
  • #1   13. maj 2007 måske har de noget trælst gulvtæppe?måske noget der giver lidt stød?

• #2   13. maj 2007 Om det er noget hun ikke kan tåle skal jeg ikke udtale mig om. Det kræver man kender hjemmene.

Men jeg ville nok ikke udelukke stress.

Stress behøver jo ikke altid væreover synlige eller forklarlige ting. Det kan være en lugt eller noget vi andre slet ikke bemærker.

Min Carlos lider frygteligt af skæl i helt bestemte situationer. Og her er det stress-relateret.

Måske det kunne værenoget i den stil?

• #3   13. maj 2007 Bideri i poter kan være en meget dårlig vane forårsaget af stress hos hunden.
    Hænger det måske sammen med, at hun er blevet passet ( i hendes øjne efterladt) disse steder, og derfor stresser når i er på besøg der?

• #4   13. maj 2007 Stress, ja det lyder fornuftigt, men hvorfor hun skulle være stresset de steder og ikke de andre ved jeg ikke.

Hun har aldrig været passet hos naboen, men hos min far og min søster og min mor. Dog meget sjælden.

• #5   13. maj 2007 Heidi: Tak for det, det vil jeg prøve, for det er ikke specielt rart at se på.

• #6   13. maj 2007 Den vil jeg se om jeg kan finde til samlingen smiley

• #7   13. maj 2007 jeg har en der hedder "Hundelytteren i praksis" er det den?

• #8   13. maj 2007 Heidi: Ok, så finder jeg den smiley
    Har så mange bøger jeg aldrig har åbnet for, men tror ikke den anden hundelytteren er en af dem *GG*

• #9   13. maj 2007 Min lille Bulldog bider sig også i poterne, hun blev testet hos dyrlægen og det viser sig at hun er allergisk overfor hustøvmider og er nu i behandling.
    Når en hund bider sig i poterne kan det være en allergisk reaktion.
    Hvis din hund bliver rød og irreteret imellem tæerne og under trædepoterne, kan du smøre den med noget corticon som i håndkøb kan købes på apoteket.

• #10   13. maj 2007 kirsten: Det er hun ikke og var der noget der kløer ville hun også gøre det herhjemme.

Heidi: tak for rådet.

Kommentér på:
Bider i sine poter

Annonce