Har i været {{forumTopicSubject}}
udsat for at i ikke måtte have jeres muskelhunde med hjem til jeres familiemedlemmer?????
Jeg fik afvide igår no matter what må jeg ikke tage Cody med hjem til min søster, men jeg må gerne slæbe baby med, undskyld mig men hva tror hun selv, at jeg skiller hundene ad no way, endten eller.....
Men jeg respektere hendes holdning til netop min type hund, men som jeg også sagde til hende var at jeg virkelig håbede på hun bare på et tidspunkt ville møde cody, da det ik er alle hunde som er ens, fordi den ene gør det er det jo ik = alle gør det......
Krydser bare fingre for hun vil møde ham og hvis ikke ja så respektere jeg det, men synes bare det er hamrende ærligt......
Og ja jeg vidste godt inden jeg valgte ham at mange har den holdning og jeg tager da også mine forholdsregler....
Det vigtigeste er jo i bund og grund at vi elsker ham for den han er og ikke hva alle andre synes........
Hva er jeres mening.....?
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
sådan er det bare..
nov 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 131 Svar: 1.082
nov 2006
apr 2006
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 614
Hmmm tænker man så, hva med at danne dine egne indtryk og ik udfra hva medierne synes.....
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.758
1. min mor er alergisk
2. min lillesøster er bange for hunde når min mor er i nærheden (Min mor siger altid "ikke gå for tæt på Camilla, da hun blev nippet i hovedet da hun var lille" hun blev ikke nippet, men slikket, og hun kan sagtens med hunde når min mor ikke står og siger elelr hentyder til hun er bange for dem)
nov 2006
apr 2006
Jeg ved hun ik er bange for hun har selv hund, hun er bare utryg ved racen, og har absolute ik tænkt mig at sende ham væk, eller sætte ham i et andet værelse fordi de kommer , no way dette er hundens hjem den SKAL være her, de MÅ være her......
mar 2007
Følger: 51 Følgere: 75 Emner: 250 Svar: 10.683
mar 2007
Altså jeg respektere at min mor ikke kan tåle min hund, men syntes det er for plat at hun også giver min søster "skylden" for at være bange for hunde når hun ikke er det når min mor ikke er i nærheden
mar 2007
Hvis det nu var børn ville man heller ikek bare lade dem begge blive (alene) hjemme fordi den ene ikke må komme med..
Og jo jeg ved godt hunde ikke er børn, men det er princippet i det..
mar 2007
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Det er jo ikke dem der har valgt at ville have hund og det er deres hjem og de bestemmer der..
Jeg bestemmer da i mit eget hjem og der skal skisme ikke komme fremmede og tro de bestemmer her..
jul 2004
Følger: 20 Følgere: 23 Hunde: 3 Emner: 94 Svar: 1.811
mar 2007
Nej det er ikke en baby, babyer er for mig små skrigende, larmende ting som behøver en nærmest 24/7.. Hunde kan da i en tidlig alder trænnes til at være alene og er ikke 100 procent afhængig af en.. kun når det kommer til mad og vand..
mar 2007
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 330 Svar: 3.070
du skriver "sina det er ik det jeg bliver harm over som, jeg siger respektere jeg det, men det jeg bliver sur over er at jeg godt må tage baby med men ik cody, jeg tager altså ikke kun den ene med for at lade den anden blive hjemme, så bliver de begge hjemme."
Jeg må så sige, vil det sige du har begge hunde dig over alt lige meget hvor du er henne?? kan dine hunde ikke finde ud af at være alene hjemme???
Man kan sgu da ikke have begge hunde med over alt.. nogle gange har vi tyson med nogle steder henne og omvendt ikke altid de begge er med..
mar 2007
Det eneste jeg skal bruge ande menensker til er at slagte/lave det mad jeg skal bruge, pakke det ind og putte det i butikker.. (grov set)
Jeg har levet langt ude på bøhlandet alen med mine dyr, og ja jeg havde det fint..
Jeg flyttede til byen, da det kun var midlertidligt jeg skulle arbejde hvor jeg gjorde og flyttede så ind hos nogle venner udelukkende fordi jeg kunne have mien dyr der.. At en af "flyttemændende" blev min kæreste er ikke fordi jeg behøvede en, em nfordi jeg godr kan lide ham..
Nu var det fordi hun ikke måtte have begge med.. For så vil de jo gerne have en hund på besøg, bare ikke den ene af dem.. Altså 1 af gangen kan ejg gå med til, men direkte at sige at den ene vil de ikek have med pga racen er da noget fjolelt noget...
mar 2007
Jeg er da også utryg overfor gravhunde, men det er så fordi jeg er blevet bidt af en da jeg var 9 og har stadig beviset på det.. Men derfor går jeg ikke i en stor ring uden om alle gravhunde..
mar 2007
jan 2007
jun 2005
Følger: 85 Følgere: 77 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.033
Og jeg forstår det tilfulde. Det er 2 unghunde der absolut ikke lægger sig pænt og ser sødeud i timer.
Jeg ser ingen problemer i de bliver hjemme. Jeg vil skisme heller ikke have andre folks hunde her.
Vi kan mødes i skoven eller på stranden, det behøver ikke være i vores hjem
jan 2007
jeg har så et venne par som også har hund de kommer her en gang i mellem men det er også de eneste.. de andre hunde mødes vi med andre steder ude i skoven eller på plænen..
apr 2006
Ork jo men det er ik det der er min point, det jeg siger er at Baby hjertens gerne må komme med men ik cody, som jo bare er en lille bitte hvalp når jeg henter ham......
Men jeg skille ik mine hunde ad, så endten eller.... Altså endten kommer vi med begge hunde, ellers ingen.....
Men jeg respektere det.....
Det jeg siger er: Dette er hundenes hjem de Skal være her, hun må være her, jeg har ikke tænkt mig at flytte hundene ind i et andet lokale fordi hun kommer NEVER, så må hun lade vær at komme.
feb 2006
Følger: 85 Følgere: 86 Hunde: 4 Emner: 182 Svar: 15.266
apr 2006
Mine hunde er som regel altid med mig for det har vi gjort til en livsstil, men er vi hos sviger er baby da også hjemme.
Jeg er slet ik så hysterisk......
jun 2005
Folk slæber da heller ikke deres katte, papegøjer og hvad de ellers har af dyr med rundt.
mar 2007
Og skulle hente en rotte men kunne ikke nå hjem med den før jeg skulle overnatte hos (nu x) kæresten..
Og har da for nylig haft 8 rotter med hjem til svigerfar, da de skulle på toget og til sjælland (kender en der kører fo dsb)
Da jeg boede hos min mor, og ikek have så mange dy (2 rotter, 1 hamster og 1 kat) blev de hver 2. weekend stablet på et skabeboard og kom med ned til min far..
jun 2005
Jeg kan godt forstå du sidder med en underlig smag i munden over din hund er dømt før den er set.
Men det må du vænne dig til med den type hund du har valgt. Jeg oplever det selv med mine. Begge har de fordomme på sig, og sådan er det bare. Det lever man med,og man lever nu fint hvis man accepterer det er sådan uanset hvad man selv gør ;o)
feb 2006
Patrizia: kan godt væreat du har gjort det til en livstil - men der er jo stadig steder hvor du må acceptere at din hund ikke er velkommen - bla butikke, resturanter osv - hvor så ikke også bare acceptere at du ikke skal have dem med hos din søster.
Hvis jeg feks få besøg af en familie med børn der ikke er vant til hund, lukker jeg da min hund væk - helt ærlig vil da ikke miste venner på det grundlag og hunden er da absolut kold i nummeren - det er jo bare et spørgsmål om at lære dem at blive lagt i et andet rum
mar 2007
jun 2005
Men indrøm det ikke er normalt folk kommer på besøg med andre kæledyr end hunde ;o))
feb 2006
apr 2006
Problemet ligger jo netop i at baby godt må komme med, men min "glubske" muskelhund må ikke......
Janie F: ja i know, jeg havde gjort mig tanker om holdningerne til min hund, og jeg acceptere såen er det, men bliver bare så ked, fordi hun var total glad over vi skulle have cody og set billeder og alt muligt, har også fortalt hvilken en det var, men pludselig vender hun på en tallerken, det siger mig jo ligesom der er noget galt i dette billede.
Den værste jeg har hørt endnu er fra min svorger som truer med at skyde cody hvis han så meget som kommer i nærheden af deres hjem, okay så har jeg virkelig lyst til at de ska herhjem not
feb 2006
apr 2006
men det er princippet i at hun gerne vil se den ene men ikke den anden
mar 2007
Susanne L - Ved den ene rotte hos x-kæresten spurgte jeg ikke.. Ved dem hos svigerfar (hvor jeg bor nu) spurgte jeg kun kæresten
Har i været