2. jul 2019
Min kat får det, det super til ham, min hund får det ikke, da han fungere fint på det han får pt, men jeg syntes det lyder som et ok foder og vil da ik tvivle på at købe/prøve det, hvis caos en dag skal ha andet foder, foder er en jungle som deler vandene, alle har en mening , men hvad der virker på min hund, virker måske ikke på din, så det er bare at prøve sig frem
8. okt 2020
Jeg bruger Brit fodrer, variere mellem kylling og oksekød, jeg har bare lidt svært ved deres tabel. Da jeg ikke ved ret meget om hvad min hund vil ende med at veje som fuldvoksen?
Jeg håber det er et godt foder men igen en vanvittig jungle for os amatøre at navigere i .
9. okt 2020
Vi prøvede det en kort periode, men vores puddel fungerer slet ikke på det.
Med det samme han får foder uden korn er hans pels super fin, men er der korn i bliver den fedtet.
Foder er en jungle, men indholdet i Britt er bestemt ikke noget jeg tænker er "super" hverken til hund eller kat for den sags skyld, men igen.
Det er min mening og for nogen vil det sikkert fungere super fint.
apr 2007
Følger: 8 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 49 Svar: 1.540
sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
Jeg håber det er et godt foder men igen en vanvittig jungle for os amatøre at navigere i .
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
sep 2016
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 9
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
feb 2018
Følger: 10 Følgere: 1 Svar: 6
Med det samme han får foder uden korn er hans pels super fin, men er der korn i bliver den fedtet.
Foder er en jungle, men indholdet i Britt er bestemt ikke noget jeg tænker er "super" hverken til hund eller kat for den sags skyld, men igen.
Det er min mening og for nogen vil det sikkert fungere super fint.
Foder mærke Brit