{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Så blev hvalpene født {{forumTopicSubject}}

Pu-ha, så er Nala's hvalpefødt, med jordmoder Rikke H. herinde fra.
Jeg skulle desværre selv på job, og kunne ikke få fri, så min kusine, var så skøn at træde til, og være jordmoder for Nalas hvalpe.
Nala fik først en stor dødfødt dreng, som blev født lige inden jeg måtte køre på job. Derefter fik hun 3 hvalpe som levede, men hun fik bidt navlestrengen for tæt på den blå dregns mave, og jeg måtte hjem, og køre dem alle til dyrlægen. Han fik 2 sting, og var enorm afkræftet af stort blodtab, men ser ud til at klare den nu. Nala blev røngenfotograferet, for at se om der var flere hvalpe i hende, og der var en mere. Den blev født noget efter, og var desværre også død.
Jeg skulle på apoteket efter hvalpemælkeerstatning, fordi han den lille blå, var så afkræftet at han ikke kunne drikke rigtigt selv. Og så havde de intet mælkeerstatning hjemme, så jeg tændte helt af deroppe. Nu havde han kæmpet vildt i 2 timer, og så kunne jeg ikke få mælk til ham. Jeg fik dem til at ringe til nærmeste apotek, så de holdt længere åbent så jeg kunne få den livsgivende mælk til ham den lille. Nu er han frisk, og drikker mælk hos Nala, sammen med hans søskende. Jeg håber de alle klare sig.
Jeg er Rikke yderst taknemlig, for uden hendes hjælpsomhed, tror jeg kun den ene af hvalpene havde klaret sig. 1000 tak, Rikke, det glemmer jeg dig aldrig for. *SS*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så blev hvalpene født
Kommentér på:
Så blev hvalpene født

Annonce