{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

Løbetid eller??? {{forumTopicSubject}}

Har haft besøg af en hanhund i dag, som var uhyre interesseret i min hunds (tæve) ædlere dele og hang efter hende som en skygge samt forsøgte at parre... Både hoved, ben og bagende:-) - i mange timer!!! Trøffel var dog komplet ligeglad og ville bare lege... Hun bløder ikke......

Hun har været ret underlig i flere uger nu, men er der nogen der har oplevet deres hund være så påvirket af en kommende løbetid?.... HUn er ligeglad sammen med hanhunde, men hun er begyndt at panikke og være meget tryghedssøgende ved os

Kan altså ikke huske hvordan tæver opfører sig op til deres første løbetid... Er det normalt at opføre sig ret underligt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løbetid eller???
  • #1   5. maj 2007 Det kan de da sagtens, mine gør det

• #2   5. maj 2007 Der var også sådan Sindy var. Og hun er så sådan en dame der altid dufter godt for hanhunden, selv om hun ikke er i løbe tid. Nu er hun så kommet i sin anden og har haft det rigtig skidt: Så jeg tænker på om hun skal St.... nu vi heller ikke skal have hvalpe.

• #3   5. maj 2007 Selv om din tæve bliver steriliseret så kan hanundene stadig synes at hun er lækker. MIn tæve er nemlig blevet steriliseret i februar og tror mig hanner render stadig efter hende. Men hun er nu også en flot tøs. ha ha

• #4   5. maj 2007 Så er hun kommet i sin første løbetid... Igår var der intet andet end en interesseret hanhund og i dag er hun hævet bagi og bløder en smule....Om et par uger vil al tosseriet med at være nervøs, bange og super tryghedsøgende forhåbentlig være forbi!!

MIn lille hvalp er nu blevet en lille damehund:-)

Kommentér på:
Løbetid eller???

Annonce