At sælge sin hund?????????? {{forumTopicSubject}}
Hey Hug =)
****Det her handler kun om ens egen mening****
Jeg har tit tænkte på hvordan man kan sælge sin hund i markedet? Det eneste grundlag jeg synes er retfærdigt er at hunden er bedre tjent et andet sted, og den sælges fordi man ikke har tiden pladsen eller pengene f.eks.
Det er det eneste ! efter min mening.
Hvis man så absolut skal sælge hunden, synes jeg at man skal give den væk ?
Hvis man siger at den koster 4000 kr, så synes jeg at hunden kommer til at virke som en anden ting ?
Hvis man giver sin hund væk modvilligt (forhåbentlig), fordi man ikke har pladsen eller tiden osv. så synes jeg det er lidt underligt at man også vil have penge for hunden? jeg synes det er lidt koldt gjort?
Hvad siger i er jeg underlig eller nogenlunde i nærheden af fornuftig? i må godt sige noget til min holdning (men ændrer den ikke) men vil helst have i kommer med jeres egen !
Mvh jacob =)
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 61 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 342
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Folk må selvf gøre hvad de vil - men skulel jeg nogensinde sælge Nala (Hvilket jeg bestemt ikke regner med !) Så vil jeg da ikke sælge hende, men give hende bort til et godt hjem!
Til gengæld - hvis man bare giver den væk, kan man også risikere det er forkerte personer der kommer og henter ..
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 58 Hunde: 8 Emner: 398 Svar: 2.780
De to jeg har nu bliver ikke solgt.
Jeg får en mere inden for en overskuelig fremtid, lever den ikke op til mine forventninger hvad hyrdningen angår, så bliver den solgt. Hvorefter jeg vil forsøge at finde en der passer mine behov.
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Det er bl. at at veligeholde den træning som hunden er i og altid vil være i - uanset hvor gl. hunden så bliver - så skal den på træningsbanen hver dag, året 365 dage.
Kan vedkomme ikke overkomme dette, så kan vedkommen glemme alt om hunden.
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Jo især med den venteliste som Carl ligge inde med.
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 182
Det er nemlig lige det med prisen jeg mener? hvad er en hund værd? jeg vil sige nuka er 130.000.000.000.000.000.000 osv. værd for mig? men det er der selvfølgelig ikke nogle der vil give =)
Jeg ville ikke kunne tage imod penge for Nuka, jeg vil mene hun er mere værd en nogle kan give mig?
mar 2006
Følger: 38 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 46 Svar: 678
Lyder sikkert mere hårdt end det er ment:o)
jan 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 182
Men jeg ville bare uanset hvad ikke kunne tage imod penge for Nuka? jeg ved simpelthen at hvis jeg stod og skulle vælge imellem at tage penge for Nuka fra een som er intra i hende, beholde hende (selvom jeg ved jeg ikke har pladsen eller tiden) eller give hende til ejeren og lad ham beholde sine penge. Så ville jeg helt sikkert vælge den sidste !
Jeg ser Nuka som mit "barn" og jeg elsker hende at jeg ikke har plads til hende og ikke har tiden, ville være det eneste der kunne få mig til at sælge hende, men stadig så mener jeg at hvis man tager penge for en hund (ikke en ting) som man elsker og har et forhold til, så synes jeg man virker grisk eller i hvert fald at man er i meeeeega penge nød?
Jeg ved også godt det lyder lidt hårdt, det er ikke lige sådan jeg tænker det i mit hoved, men det er princippet i det !
mvh jacob
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 26 Hunde: 4 Emner: 235 Svar: 1.359
derfor vil sige hvis flok ville have en hund, jamen så have de vel også råd til betale en sum penge for denne her hund,,,,,, kan også godt forstå dig, men det er nogen gange mega svært at bedømme mennesker....
nu skal mine aldrig sælges.... og hvis det skulle ske en dag, kan lov dig jeg ville sætte krav, som bare skal overholdes
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
nov 2005
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 68 Svar: 2.538
sep 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 10 Svar: 69
apr 2006
Følger: 92 Følgere: 103 Hunde: 2 Emner: 432 Svar: 6.314
mar 2006
Følger: 65 Følgere: 65 Hunde: 1 Emner: 499 Svar: 20.350
Jeg kunne aldrig i mit liv drømme om at sælge/bortgive min hunden gennem dba eller andre anonyme sider. Det absolutte minimum ville være en bruger som man *kender* herinde fra, men venner/familie ville være at foretrække..:)
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 123
Heldigvis har jeg flere gode hjem, der gerne ville tage imod min lille prinsesse.
Jeg skal ikke af med hende- heldigvis
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 328
At sælge sin hund??????????