Dårlig ånde hos min bichon havaneser Dårlig ånde hos min bichon havaneser
Jeg har en skøn bichon havaneser på 1 1/2 år.
Han får tørfoder i mærket Acana (Grøn pose)
Nu siger jeg ikke, at det er fordi han får det mærke, at han får dårlig ånde, men jeg tænker om jeg skal prøve noget nyt, om det kunne kunne hjælpe.
Har i nogle forslag til hvilke mærke tørfodder jeg skal prøve ? Det må ikke farve hans mund.
Jeg børster hans tænder, så godt jeg kan.
Han får tyggeben, som han har stor glæde af.
Jeg håber at i kan komme med nogle gode bud ????
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.921
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.132
jun 2019
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 4
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.950
VÆr sikker på han ikke kan komme til sådan noget som bæ osv som virkelig giver stinkeånde.
I forhold til foder ville jeg blot prøve noget der er anderledes sammensat men til at komme til. Efter nogle uger burde du kunne se en forskel i ånden hvis der er grunden.
Ha evt i baghovedet om den dårlige ånde kommer fra maven hvis han bliver utilpas. Så må du reagerer på det. Os selvfølgelig hvis et simpelt foderskifte intet gør.
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 67
jun 2019
Han har god appetit, rør sig meget, fin afføring.
Hvilken tørfodder kan i anbefale. Det er jo en jungle. Det må bare ikke farve han hvide hård rundt om munden ?
jun 2019
sep 2017
Følgere: 536 Emner: 152 Svar: 10.678
sep 2017
Men det er jo op til TS om det er en risiko der er værd at løbe. Personligt synes jeg da at lyserøde hunde er zzzzzøde
jun 2019
Jeg vil prøve at finde noget nyt fodder og være opmærksom på alle de andre symptomer
sep 2017
Kødet på de opdrættede laks er i begyndelsen grå-hvidt. Defor tilfører opdrætterne farvestof, astaxanthin, gennem foderet.
Astaxanthin er en stærk antioxidant, der findes i alger og marine dyr, og som laksen også har brug for.
»Anvendelsen af ??astaxanthin er heller ikke et problem. Japanerne ønsker meget rød fisk, så derfor tilsætter man ekstra meget af farvestoffet til de fisk, der skal eksporteres til Japan. Men det er alligevel indenfor grænseværdierne.«
Saxet herfra: https://videnskab.dk/naturvidenskab/hvor-sundt-er-opdraettet-laks
Så farvestoffer er naturligt, og derfor ikke et tilsætningsstof, og bliver derfor heller ikke deklareret som sådan.
Og så den her: https://www.dn.dk/nyheder/undga-at-spise-opdraettet-norsk-laks/
Når jeg læser noget så klamt, er jeg glad for at hverken mine hunde eller jeg spiser fisk
aug 2013
Følger: 8 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 981
Dårlig ånde hos min bichon havaneser