792 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

“Tørretid” bayvantic “Tørretid” bayvantic

Hey smiley

Nogen der ved hvor lang tid det tager for bayvantic at tørre ind?
Problemet er at jeg nu har 2 hunde. De har lige begge fået et dryp i nakken for at teste de kan tåle det. Hvis de kan, så får de resten i morgen tidligt.

Men de leger jo lige netop ved at bide hinanden i nakken (de er 11 uger og 2 år), så har adskilt dem pt. Men kan jo så heller ikke holde øje med om de klør sig der, så de skal have vasket pote ??

Så.... tænker at jer med katte der ikke tåler bayvantic hvert fald ved hvor længe de skal være holdt adskilt efter hunden har fået en pipette?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  “Tørretid” bayvantic
  • #2   1. jun 2019 Hearthitter: de bider alle steder ?? men nok mest nakken. Men den lille er en bandit og bider fast alle steder på storesøster hvor hun kan komme til.

Men hvis de ikke kan tåle det, har jeg så allerede set udslæt eller lign inden kl 22?

Jeg har set en del blive ætset af bayvantic fordi de ikke tålte det og det sidder sgu i baghovedet. Derfor har de fået en dråbe hver først for at se om der er negativ reaktion.

• #3   1. jun 2019 Husk også at teste dig selv.
    Jeg kan ikke tåle det og kan ikke røre en hund der er behandlet med det i op til en uge.

• #4   1. jun 2019 Karen: hvordan ikke tåle?

• #5   1. jun 2019 Jeg slår ud over det hele og får blærer der hvor huden har rørt hunden. Ikke særligt sjovt

• #6   1. jun 2019 Karen: okey tak så er jeg mere rolig. Kæft jeg blev forskrækket smiley
    Selvfølgelig ikke sjovt du reagerer på det.

Men jeg lider af generaliseret angst og er bange for alt. Så har derfor heller ikke læst indlægssedlen med vilje. Så gik ret meget i panik over din besked.
    Men det er trods alt noget man kan se, og ikke noget jeg falder død om af, hvis jeg ikke tåler det. Lyder det til. Så trækker jeg lige vejret roligt igen

• #7   1. jun 2019 Hvis du også har kat, så skal du passe på, katten kan blive tigtig syg af det.

Hvorfor ikke vælge Bravecto eller NexGard, så har du ikke problemer med at de bider i hinanden og du behøver ikke at skille dem ad.

• #8   1. jun 2019 Det var ikke meningen at skræmme livet af dig smiley

Men kan fortælle at det er ikke så sjovt at prøve når hunden sover i sengen, så er det hele kroppen der kan komme blærer på smiley

• #10   1. jun 2019 Vi har altid fordelt Bayvantic mindst 3 steder fra nakke til bagdel. Vi har så ikke flere hunde, men vi har aldrig holdt dyrene adskilt, og vi har heller ikke hindret hunden i at klø sig i nakken. smiley Det smager og lugter grimt, så primært skal de nok holde sig lidt fra det.

• #11   1. jun 2019 Anni: jeg har ikke kat.
    Jeg ved bare at katte ikke tåler det, så det var et meget godt hint, hvis nogle der både havde kat og hund og behandlede hunden med det, vidste hvor længe katten skulle holdes væk smiley

Det er kun bravecto der slår flåten ihjel indenfor 24 timer. Lige som bayvantic.
    Men ikke NexGard. Og efter den nye engflåt, så vil jeg gerne behandle med noget der slår ihjel inden 24 timer.

Dog anbefaler min dyrlæge ikke bravecto da 3 måneders virketid er lang tid hvis hunden ikke tåler det.

• #13   1. jun 2019 Jeg drypper fordelt på tre steder og har aldrig holdt hundene fra hinanden indtil det er tørret. Alle lever endnu, nul bivirkninger what so ever.

• #14   1. jun 2019 Jeg kan sådanset hellere ikke se grund til at man skal skille hundene af efter behandling.
    Det er vel ilge giftig om hunden optager det gennem huden eller slukker det i sig.

• #15   3. jun 2019 Husk for guds skyld at fordele det over flere steder langs nakke og ryg, mange af de reaktioner man ser på Bayvantic (og andre pipettemidler) de kommer fordi midlet bliver alt for koncentreret, når de kun bliver påført på et enkelt sted.

Kommentér på:
“Tørretid” bayvantic

Annonce