Lille Amik {{forumTopicSubject}}
Beklager det har vært lidt stille på linjen, efter fars begravelse blev jeg snot syg, dumpede min eksamen og i onsdags blev min mor akut indlagt med et blodsukker på 37 så nu må det da vidst godt snart vende med alle de "ulykker"
Amik tager alt i stiv pote og er stille og roligt ved at falde til i vores rutiner, han sover hele natten uden ulykker og har kun haft ulykker indenfor max 1 gang om dagen den sidste uge, så det er jo skønt
Der er fart over feltet med 120 i timen når han er vågen, så vi er lige ved at lærer, at man altså også godt kan slappe af, det er han ikke så god til, men det bliver da bedre for hver dag. Heldigvis er han "indlært" med at i buret der sover man, så hvis han "kapper over" som vi kalder det, kan man give ham en "time out" I buret og han lægger sig til at sove inden for 2 min.
Kaito gider han ikke indenfor, men har ingen problemer med ham udenfor, og Maki synes det er skide skæg at det er en der gider at løbe rundt sammen med hende
Her er et lille sjovt billede fra i dag af Kaito og Amik, og smider lige et andet sjovt billede af Kaito og Maki i kommentaren
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
jan 2017
Følger: 34 Følgere: 140 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 234 Svar: 1.955
Omend han er et energibundt
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.018
God fornøjelse med Amik, han ser skøn ud
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
Og så krydser jeg fingre for, at dit held vender nu!
jun 2014
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 67
Syntes det er så fint du giver Amik en time out når han ikke selv kan falde ned.
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
Heldigvis er der ikke noget som en hvalp, der kan få smilet frem, og Amik ser dejlig ud.
sep 2012
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 5 Emner: 100 Svar: 579
Nej det har ikke just været mit år indtil videre
Men har da fået mit kennelmærke og en hundehvalp, så noget et da gået godt
Mht. Eksamen har jeg en sidste re-eksamen i august, men har lige en ny eksamen her inden sommerferien i et andet fag.
Min mor et stadig indlagt, hendes blodsukker steg til 19 i går og hun får målt blodsukker 6 gange i døgnet eller noget (også kl 3 om natten!) så hun så lidt "slidt" ud da vi besøgte hende i går. Hendes "nabo" på stuen har besøg 24/7 og så har de en gut der var været lidt psykotisk den ene aften efter at have taget steroider så han havde låst sig inde på deres toilet en nat og en 4 patient ligger og råber på hjælp hele tiden
Så det er ikke nemt at være syg
Amik er super skøn
Vi starter hvalpe træning hos Kristina Tornqvist og Rikke fra Kibaji i morgen, og det glæder jeg mig super meget til! Elsker at lærer nye ting og få nye redskaber til at lege og være sammen med mine hunde
Føler lidt, at hvergang jeg får en ny hund så er der nye "udfordringer" og er på mit 12 år som hundeejer, igang med hund nr 4 og har en empatisk hundeejer instruktør uddannelse i baglommen samt masser af egen erfaring og stor interesse i hunde sprog, adfærd og psykologi så kan jeg altid lærer noget nyt
I får lige et billede af mig og hundene fra i går med på vejen
jan 2017
Følger: 34 Følgere: 140 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 234 Svar: 1.955
Lille Amik