{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

hvor er folk tarvelige {{forumTopicSubject}}

tror i ikke vi er blevet meldt til dyrenesbeskyttelse, så selve chefen stod den anden dag i vores dør og sagde at han havde fået en anmeldelse på at vi sparker, slår og træner vores hunde til kamp, så om han måtte se dem, vi måtte så sige at hen kun kunne se den ene, da stella ikke var her mere. Han kunne så ikke andet end at rose tyson, for han måtte jo gøre alt ved ham, tyson sad bare stille og ventede på at han var færdig med at undersøge ham. vi har nu været ved bestyrelsen hvor vi bor og de ville se om de kunne finde ud af hvem det er, de har allerede en i tankerne, da hun ikke kan lide hunde og har faktisk klaget over alle hunde herude, og hvis det viser sig at være hende får hun en pæn opsigelse, da det ikke er første gang hun laver sådanne nummer.. Men heldigvis blev vores navn renset inde ved dyrenes beskyttelse, ham undskyldte at han måtte komme ud til os, pga falsk anklage, men jeg syntes det er fedt at de tager sådanne anklager alvorlige, men folk skal kun klage hvis der er hold i det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor er folk tarvelige
  • #1   26. apr 2007 hvad p..... har folk gang i

  • #2   26. apr 2007 aner det ikke men vi har jo en "farlig farlig kamphund" mange folk aner jo ikke hvad de snakker om... øv øv det er tarveligt at gøre sadan noget

  • #3   26. apr 2007 det er selve hoved bestyrelsen der er med på det, de er træt af hendes klager, og de mener det har var dråben..


  • #5   26. apr 2007 Det er sgu da i orden at folk er om sig. Hvis du ser noget, du ikke syns er i orden, vil du jo os gerne have at der bliver taget hånd om det. Og da I har rent mel i posen, har I ikke noget at klage over. Og at i vil finde anmelderen, syns jeg er mistænkeligt. I bør i stedet være glade for, at der er en anden i nærheden, der holder øje med, om dyrene bliver behandlet ordentligt. Nøjagtigt som i forhåbentligt selv ville gøre.
    ""men jeg syntes det er fedt at de tager sådanne anklager alvorlige, men folk skal kun klage hvis der er hold i det.."" Og man kan da ikke vide om der er hold i det, før nogen har undersøgt det.


  • #6   26. apr 2007 Det var da noget mærkeligt noget at gøre.
    Kan godt forstå at de tager sådan nogle sager alvorligt men det må da ik have været en rar fornemmelse for jer at åbne døren. Også selvom at i ik har gjort noget forkert.
    Synes det er fedt at foreningen støtter op omkring jer og er villige til at opsige personen hvis det viser sig at være hende der har anmeldt jer


  • #7   26. apr 2007 ahiii hvor ubehageligt for jer. godt at han kunne se med sine egne øjne at jeres hund er super dejligt.
    Nogle gange har folk bare ikke noget liv, det er sgu sørgeligt og mega tarvelig når det skal gå ud over andre.
    VH malene


  • #8   26. apr 2007 foreningen= bestyrelsen

  • #9   26. apr 2007 ja det er fedt de gør noget ved det.. doggymom nej jeg syntes ikke det er iorden at hun melder på falsk anklage, og det ved hun også det er, vi har aldrig lagt hånd på vores hunde..

  • #10   26. apr 2007 nej det var ikke særlig fedt at få den smidt i hovet, især ikke når vi lige havde mistet stella, og vi blev meget foraget det

  • #11   26. apr 2007 Ja, jeg syns det er i orden. Anmelder har oplevet det anderledes og vil have det undersøgt.
    Hvis du oplever noget der ikke er i orden, vil du jo os have det undersøgt.
    Men det er aldrig sjovt når det går ud over en selv. Men det gjorde det jo helelr ikke. I er gode hundefolk.
    Jeg har selv meldt 2 forhold, og de blev undersøgt. Det ene, blev hunden indkaldt til dyrlæge og aflivet, og det andet fik bonden et påbud. Syns det er fint tingene bliver taget alvorligt.


  • #13   26. apr 2007 doggymom den der havde klaget havde sagt at vi slog og sparkede vores hunde pluds vi trænede dem til kamp.. det er da ikke noget at sige når det ikke er rigtig...

  • #14   26. apr 2007 Totalt fedt at de reagerer på en anmeldelse.
    Og godt at de også kan se at der ikke er hold i beskyldningen.

    VI VIL HAVE ET DYREPOLITI


  • #15   26. apr 2007 doggymom det er fedt at folk er om sig hvis de har set noget,men hun har sku aldrig set vi har slået og sparket vores hunde så det mener jeg er tarveligt at ringe og sige.. og man kan da ikke opleve vi slaå dem når det aldrig er sket...


  • #16   26. apr 2007
    Ja! det er virkelig godt at se at dyrenes beskyttelse reagerer på den slags henvendelser. *klap i mine hænder*

    Men ret så sørgeligt at folk anklager uskyldige folk. Men dejligt at han sagtens kunne se jeres hund var "normal" og dejlig ;O)


  • #17   26. apr 2007 jeg sys osse det er langt ude, når anmeldelsen slet ikke har noget på sig og er direkte løgn..

  • #18   26. apr 2007 Det mener anmelder åbenbart hun har oplevet.
    Og så slap af nu. Du skal som Alex skriver være glad for at der er en myndighed der reagerer, når de bliver kontaktet.
    Det var alt herfra. Nyd dog det gode vejr. Gå med din hund forbi hele bebyggelsen, og vis alle, at du er en god hundejer.


  • #19   26. apr 2007 pernille >> det er træls at få en sådan beskyldning, men I har renset jeres navn, og det er godt... smiler
    Men jeg siger også, hellere en anklage for meget end en for lidt... det er godt at se at de tager det alvorligt og rent faktisk tager ud til folk... Så har man chancen for at bevise sin uskyld, og de fleste boligforeninger lytter til dyrenes værn..


  • #21   26. apr 2007 selvfølgelig er det fedt de reagerer på en anklage, men syntes ikke det er fair at ringe og sige man har set nogle ting som aldrig er hendt, vi bød ham også indenfor med det samme. men det er ris til egen røv i sidste ende at melde på falsk grundlag...

  • #22   26. apr 2007 Doggymom...

    Jeg kan godt forstå at du bliver sure...

    For det er jo ikke kun engang hun har anklaget nogle med falske anklager...

    Jeg synes at det er fedt at folk reagere men, sådan en som bare lukker lort ud bare fordi hun ikke kan lige hunde hun er jo med til at ødelægge det for andre som andmelder...Hvis hun bliver ved...


  • #23   26. apr 2007 undskyld... du=de

  • #24   26. apr 2007 ej, hvad er det da for noget pis xD ?
    Fuck, jeg var blevet sur hvis nogen anmeldte mig for sådan noget .. Grr !!!!!
    - Ja , jeg synes ogs det er godt at de tager sådan noget seriøst men ja - KUN hvis det ik er noget folk bare finder på !!!


Kommentér på:
hvor er folk tarvelige

Annonce