{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Kan bruge hjælp....... {{forumTopicSubject}}

Vi har en hvalp på 4 mdr og hun er så afhænnig af mig, så meget at selv mand og børn ikke kan holde hende hvis de sidder med hende. Lige så snart hun hører min stemme går hun helt agurk så vil hun bare hen til mig.Det er ved at være meget træls.. Håber i kan hjælpe.........


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan bruge hjælp.......
  • #1   24. apr 2007 Du har sikkert været for pyldret omkring hende, hvem går med hende???, hvem giver hende mad???, hej fra mig...

  • #2   24. apr 2007 Kan nu ikke forstå det er så slemt.
    Hvalpe har brug for et fast standpunkt mens de vokser op, og i det her tilfælde er det så dig - jeg syntes du er heldig smiley
    Men hvis du gerne vil præge hvalpen på de andre også, så må du give dem de opgaver du har - fodre, lufte og bede dem nusse mere, og så må du sørge for at hvalpen er mere sammen med dem end med dig, ikke sikkert det hjælper nu hvor det er dig der er dens primære person.
    Men nyd det dog :o)


  • #3   24. apr 2007 Ja jeg har nok været for pylleret.... Det er også skønt men det er lidt træls at hun faktisk kun hører efter mig.... Så må jegtil at afvise hende lidt selvfølgelig ikke helt. Jeg syntes også børnene er gode til at gå ture med hende og give hende mad men det er stadig kun mig hun vil hen til......ahhhhh

  • #4   24. apr 2007 Ugly havde det samme problem, det var kun mig, mig og atter mig, mine trænere kunne ikke holde ham til indkald fordi han skulle helst være 2 cm fra mig hele tiden, ikke engang kæresten kunne når jeg gik fra ham, det var meget belastende både for ham og mig, og det blev ved i 2 år, der var intet at gøre. men det skal så også lige siges at UGly var igennem mange ting som hvalp, hvor det var mig der var ved dyrelægen med ham hver gang.

  • #5   24. apr 2007 okay... Jeg må have god tålmodighed og vente og se om ikke det bliver bedre.... Suk... Tusind tak for hjælpen.

  • #6   24. apr 2007 Vi havde samme problem da vores var i den alder. Hun fulgte mig som en skygge hele tiden, og kunne slet ikke holde ud når jeg forlod hende.
    Da hun var allerværst begyndte vi at lave om på nogle rutiner... Min kæreste begyndte at fodre hende og gå flere ture med hende, samt han forsøgte at være "super-sjov" og en rigtig "legeonkel", mens jeg i den periode ignorerede hende fuldstændigt (meget svært med en lille skøn hvalp:-)). Det hjalp! - så vil da give de andre ret! - tror det er vigtigt at du træder lidt i baggrunden et stykke tid, og så sørger for at motivere de andre hjemme hos dig til at gøre en større indsats!!!


  • #7   24. apr 2007 -Glemte lige at sige, at i dag er det igen mig, der primært tager mig af både gåturene, maden og træningen, men det er nu ikke KUN mig, der duer - Min kæreste "duer" ogs en gang imellem smiley

Kommentér på:
Kan bruge hjælp.......

Annonce