{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

VitalChew Joint, flexadin og led tilskud {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Søger erfaringer med VitalChew Joint og Mobility "piller", overvejer at gi min hund dem da flexadin og aptus glycoflex plus ikk er en mulighed pga det indeholder kylling smiley

Har prøvet at finde noget der har samme mirakuløse effekt som flexadin og som indeholder collagen type 11, men uden held - derfor overvejer jeg om VitalChew er værd at købe/gi..

Skal lige tilføjes at hun allerede får olie og pulver med glucosamin, msm og chondroitin samt et urtebaseret tilskud..

Har i andre bud på noget lign. Flexadin der ikk indeholder kylling men gir samme effekt eller andet der kan gøres mht led/forebygge gigt?

Hun har ikk som sådan led problemer.. Hun har super fin ryg, fine knæ (ingen løshed) og hun har b hofter.. Men alligevel laver hun på det ene ben gadedrenge hop eller hvad det hedder engang imellem hvilket jeg før har set som følge af løshed i hofterne.. - skal lige siges at b hofter er ret godt af en fransk bulldog og at de generelt siges at "bære dårlige hofter godt" pga de er så muskuløse bla.. Men alligevel tænker jeg at der må være en årsag til de gadedrenge hop..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VitalChew Joint, flexadin og led tilskud
Kommentér på:
VitalChew Joint, flexadin og led tilskud

Annonce