{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
480 visninger | Oprettet:

Belvedere's fantastiske aften i går {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg bliver altså nødt til at dele min glæde.

Vi har et hold venner med en 4 årig lab han, som har været et "damp barn". Efter megen overvejelse er han blevet kasteret. Det skulle have hjulpet, men jeg har ikke set ham efter kastrationen.

I går var vi så inviteret til middag i deres sommerhus og vi aftalte at vores Belve skulle med - han er også kastreret, så de burde da kunne være i stue sammen.

Havde en plan for modtagelsen, så da vi ankom gik min mand og jeg ind og fik sagt god dag og hilst på Tikki. Jo, han var blevet meget roligere, men er stadig en lalleglad dreng, men det er der jo ikke noget galt med.

Efter et stykke tid hentede Jan Belvedere, og de mødte hinanden ude på terrassen (som er lukket) og de hilste pænt på hinanden. Ingen tegn på noget, og de tossede rundt og fjantede som 2 unghunde. Der var virkelig kemi. Da vi så skulle spise var de med inde, og Belvedere opdagede Tikki's bolde. Dem fik han lov til at lege med som han lystede. Nogen gange gav Tikki ham dem og når der kun var en bold, så måtte Belve godt tage den fra Tikki. De var bare så sjove og der blev grinet meget i løbet af aftenen.

Ud fra et adfærdsmæssigt synspunkt betragtede jeg dem og kom til den konklusion at rollerne var fordelt. Tikki var herre i huset, og det accepterede Belvedere fuldt ud. På et tidspunkt kommer Belve og vil have kontakt og sætter sig foran mig. Tikki kommer og vil også hilse på, og han skubber blidt Belve væk, og det accepterer han fuldt ud. Der var på intet tidspunkt optræk til konfrontationer. De nød virkelig hinandens selskab.

Det var først sent på aftenen de blev trætte, og Belvdere gik ud som et lys da vi kørte hjem. Det var bare en fantastisk aften, og vi han nu selvskreven gæst fremover.

Det glæder enhver "hundemor" at få sådan en oplevelse, og vi går og taler med Belve om oplevelsen i går. Så nu har Belve fået sin egen legekammerat.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Belvedere's fantastiske aften i går
Kommentér på:
Belvedere's fantastiske aften i går

Annonce