4.518 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Flexline over 10 meter Flexline over 10 meter

Findes det? Pt. bruger vi to sporliner sat sammen, som alt i alt bliver ca 12-15 meter lange, og længden er god, men det er lidt irriterende at de bliver tisset på nemt (hanhund) og ret beskidte ved dårligt vejr.

Så findes der mon flexliner på over 10 meter?

Hilsen hr. Jeg kommer ikke når du kalder for tiden, men jeg er da søøød! smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine - Skiftning af afløbsslange 1.400 kr.
  • Montering af front på Ikea køleskab 600 kr.
  • El Løbehjul 500 kr.
  • plæneklipper knivslibning 500 kr.
  • Afmontering af induktionskogeplade og installation af ny induktionskogeplade samt opsætning af kontakt på væg til samme. 1.000 kr.
  • Flytte kommoder mm. 2.293 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flexline over 10 meter
  • #2   5. mar 2019 Jeg tror desværre ikke det findes. Men jeg havde dælme ikke tålmodighed til at gå med 2 sporliner der er sat sammen smiley Nones går med en 20 meter lang Line, og den tisser han aldrig på smiley

• #3   5. mar 2019 Den er så til gengæld også mega klam, fordi den bliver trukket igennem lidt af hvert smiley

• #5   5. mar 2019 Det tror jeg ikke at der gør.
    Inden jeg havde min indhegnede mark at lade min dobs fræse på måtte hun nøjes med 50 m line smiley En lang tynd (kræver handsker!!!!!) nylon line. Sådan noget tovværk fås i bådudstyrsbutikker. Og nej, den var ikke velegnet i skov o.l. kun på åbne marker smiley Men den tillod jagtfreaken at få spænet også uden adgang til indhegnede arealer.
    EDT: Og ja, linen bliver rimelig klam, men skyllede den når den var rullet op.

• #7   5. mar 2019 Biothane line er et godt bud, må jeg undersøge smiley

Han er ret god til at vikle sig selv ud, så ca 15 meter line i skoven går fint, men 50 meter line i skoven er nok lige optimistisk nok smiley :D Men ja, et godt bud til marken!

• #10   5. mar 2019 Den gule der bliver linket til, den er meget stiv og glat. Så har man en hund, der kan finde på at smutte med fuld fart. Så er den ikke at anbefale smiley jeg har bare en alm orange i nylon. Handsker på og så køre det. Har også en med gummi Grip den er også god, men også lidt stiv i det.

• #12   5. mar 2019 Måske har jeg ikke brugt min nok. Jeg syntes den er ond ved mine hænder. Men nu der nok også forskel på om hunden er en røv banan eller en der går forholdsvis normalt.

• #14   5. mar 2019 Ja, det kan være de er forskellige. Min er i hvert falde stiv. Tror den er købt ved hooked4 pets. Min kan jeg næsten ikke bøje ind når man samler dem efter brug, så vil den rette sig ud igen.

• #15   5. mar 2019 Hunden er en "WOHOO JEG KAN LØBE STÆRKT *gonk i min arm* hov, jeg har snor på!" smiley :D

Så han går nok under betegnelsen røv banan smiley

• #16   5. mar 2019 Haha, rart at jeg ikke er alene, om at have sådan en smiley

Jeg må sige at den flade gule nylon er den som har været flinkes ved mine hænder. Jeg bilder mig selv ind, at fordi den er flad så laver den heller ikke så meget skade, hvis nu ! Nones kan godt lide at have den mellem bagbenene og der tror jeg at han skal være glad for den ikke er rund smiley det er nemlig ikke altid han syntes han skal have hjælp til at få den ud.

• #17   5. mar 2019 Jeg er så tilgengæld rigtig glad for min biothane line, jeg synes den har en god "tyngde' til når man skal holde en hund på over 40-50 kg der har 15 meter line at nå at spænde ud, når han får fært af vildt.
    Det er sindssygt vigtigt at jeg kan holde ham i alle situationer, når hjernen slår fra, og det tror jeg ikke ville kunne gå med de der tynde lette liner på 15-20 meter.
    50 meter line kan jeg helt sikkert ikke holde Sam i, hvis han ser vildt, det er eddermame et langt stykke han kan nå at få fart på, og så ligger jeg helt sikkert på jorden smiley

Sam tisser også på sin biothane line, men den lugter aldrig af tis, grene osv sætter sig aldrig fast og den er tør utrolig hurtigt smiley

• #18   5. mar 2019 20m flagsnor = 34,-
    1 stk sjækel < 10,-
    1 stk pælestik = gratis
    1 stk tømmerstik = gratis
    Samlet pris under 50,- inkl en kop nescafe, mens knuderne bindes smiley

• #19   5. mar 2019 "50 meter line kan jeg helt sikkert ikke holde Sam i, hvis han ser vildt, det er eddermame et langt stykke han kan nå at få fart på, og så ligger jeg helt sikkert på jorden " Jeps - et er en lang line at holde et stk hund der sætter af efter et stykke råvildt i. Perle vejer 33 kg og har lavet det stunt et par gange og jo, jeg har ligget på jorden to af de gange, men hun blev stoppet og det var hovedsagen smiley 50 m er også så langt at man rent faktisk lige får et par sekunders forberedelsestid og kan nå at være klar og holde imod.
    ... hun har væltet mig flere gange i kort line eller flexiline smiley
    Pt bruger jeg kun den line til at træne 'nej, du må ikke jagte cyklister langs hegnet på træningspladsen'. Hun har fået en 'røvtur' (og et møgfald) et par gange og det lader til at have løsnet proppen i ørene for nu er hun begyndt at høre efter og rent faktisk stoppe, når jeg sider nej smiley smiley smiley Ved sidste træningssession valgte hun faktisk frivilligt og helt af sig selv cyklen fra og mig til - smilie der danser sejersdans ! Vi er stadig ikke i mål for jeg skal jo kunne træne med hende uden lang line og uden at hun tager notits af cyklen. Der er vi ikke endnu, men nu er jeg for alvor begyndt at tro på det.

• #20   5. mar 2019 De sidste par måneder har vi næsten mødt råvildt hver dag, det er helt tilfældigt om mødet går godt (han bliver kaldt ind på plads og rent faktisk gør det) eller om han bare sætter af efter det, så vi må bare blive ved med at øve..
    jeg har også givet møg fald, men det har ingen virkning haft endnu...

• #21   5. mar 2019 Ja, man kan selvfølgelig nok blive en smule træt af at ligge og rode rundt på jorden på daglig basis smiley

• #22   5. mar 2019 Måske jeg skulle kigge på bio linerne. Nones har fået den ide at når han er kaldt ind på plads, sidder pænt mens folk går fordi, og han så får ros, så tager fanden ved ham. Han er dog blevet så udspekuleret at han lige går 5 meter stille og roligt i linen, og så løber han bare af fulde kraft! Og så havner man altså i skovbunden, skal jeg hilse og sige. Han gjorde det så sent som i dag, lige så snart han har set det han vil, så vender han og løber hjem til mig igen. Så nu tror jeg nok at det er slut med lang Line et stykke tid. Det jo lige til at få skulder skader af.

• #23   5. mar 2019 Ot
    Men ih et skønt billede smiley

Kommentér på:
Flexline over 10 meter

Annonce