363 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Kommentare til Perle! Kommentare til Perle!

Nu har jeg snart fået nok..
Det lyder sikkert som sødt i jeres øre men jeg er begyndt at blive helt bims i knolden af alle de kommentare som jeg dagligt modtar til Perle!

Da jeg endag hvar med min far på Kursus for ca.2 år siden kom der en ældre mand hen til mig 'Nåå.. har du selv strikket den?' I starten sys jeg at det hvar da meget kært men kort efter blev det til da hun begyndte at gø af en mand 'Gud.. der musik i striktøjet' der r også kommer 'Fuck det.. sådan en Sweatshirt' eller 'Din lille pusseklub med hår' eller 'er det ikke en køkken rulle med hår på?' her er flere 'Nå.. et sødt toy dyr du har dig der, er det din hunds?' , 'Kan du ikke lii vaske gulvet med gulv kluden du har dig der?' , ' Nåå.. hvor cute EN SORT KØKKENRULLE!' , 'Nej nej, jeg troede det hvar Sweater?'

Jeg er godt og grundigt trætte af det.. er der andre der har det samme problem som mig?
Eller der bare fordi at de åben bart ALDRIG har set en Toy- puddel før?!

Fra Emilie og Perle!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kommentare til Perle!
  • #1   31. aug 2004 Ja... det er efter hånden blevet ALT for meget!
    Jeg for lyst til at skrige ind i hovedet på dem at det er en hund jeg render dundt med og ikke en Pudse klud, Køkkenrulle eller et tøjdyr!

• #2   31. aug 2004 Grimt sagt!

Perle har ikke en skid med sweater, køkkenrulle eller strikketøj og gøre..!

Forstår godt du er sur!

• #3   31. aug 2004 Ja.. Førs hvar de jo meget smart at få sådan en lille fiks Komentar men det blir for meget idag fik jeg en ny:
    'Ej en cute.. Øh.. Hvad er det for en? En kat?' Det hvar en fyr som gik med sin kærste han ville åbenbart gøre sig smart?!

• #4   31. aug 2004 Ved du hvad Emilie? Jeg synes du skal skide på dem og så lade som ingen ting. Godt nok bliver min hund ikke kaldt sweater, køkkenrulle osv. men mange kommer med den kommentar som din også får: "Nå, sikke en sød lille kat du har der" eller "Er katten kommet i snor?" Det er vildt irriterende, men efterhånden er der ingen der siger det til Mille og mig mere, for de har altså fundet ud af at Mille ikke bare er en lille kat! =0)
    Din hund er jo virkelig sød og nuttet, men den er bestemt ikke en køkkenrulle eller bamse! Den er en hund, og den opfører sig forhåbentlig også som en hund =0D

Mange opmuntrende hilsner fra Rikke

• #5   31. aug 2004 Tak for opmuntringen!

Til Rikke: Det er altså lidt svært for mig bare at ignorere at folk min hund for en køkken rulle!
    Det mest irreterende er jo at de godt hved at det er en hund men bare skal spille smart overfor kærsten eller noget!
    Men jeg har haft Perle i LAAANG tid og uanset hvad jeg gør eller sir kommer Komentarene altså væltende!
    Jeg er hved at blive godt skør i bolden af det!

Men har da prøvet alt muligt og er til sidst nået til om ikke bare jeg kan spørge om ikke d kan passe selv?
    Det er utroligt hvad folk blandr sig i og når jeg har sagt det til de samme personer engang så skal der SELVFØLGELIG også lii falde en ekstra komentar ned og hovedet på mig næste gang jeg møder han/hun!

• #6   31. aug 2004 Måske du skal prøve at "spille med" og svare folk igen i samme dur, ex:

"Har du selv strikket den?"
    dig: "Ja, er den ikke flot?", Eller: "nej, den har jeg købt i ... og så navnet på byen hvorfra din hund er købt".

Folk der kommer med åndssvage kommentarer, forventer jo netop at du bliver ked af det eller sur, så hvorfor ikke være lidt rap og svare igen?

• #7   31. aug 2004 Sunette G: God ide.. jeg vil prøve når en eller anden IGEN siger et eller til Perle!:)
    Du har jo ret.. Jeg skal ikke finde mig i NOGET!;]

Kommentér på:
Kommentare til Perle!

Annonce