Min hund har bevist det igen:) {{forumTopicSubject}}
Hey hey
Syntes lige jeg ville smide den ud til folket...
Lidt for-historie,for godt 1 måned siden fangede jeg 2 knægte som havde smadret sideruden på min bil,jeg får meldt dem for hærværk så jeg kan få erstattet skaderne på min bil.Og med dette regner jeg med at denne sag er ude af verden..
Så her til aften da jeg er ude og lufte Tyson ser jeg disse 2 knægte som går bag mig,jeg holder selvfølgelig øje med hvor de er da jeg jo ikke ved om de bærer nag.
Jeg går så ind på en tankstation og køber en sodavand,da så jeg kommer ud igen for at gå videre kommer der en kvinde løbende midt ude på vejen og råber og skriger at nu skal jeg bare slås ihjel fordi jeg jagter hendes søn,bag ved hende har hun en kæmpe gut på godt 2 meter og tilsvarende i skulder bredde.Jeg får så kastet alverdens trusler på livet og om hvordan dette vil blive gjort hvis ikke jeg lader hendes søn være.Alt dette imens hendes søn med tilhørende venner kommer for at hjælpe hende med at tæve mig,så til sidst står der vel 5-6 mennesker for at ville "slå mig ihjel" LoL.Dertil skal siges at jeg jo er handicappet og på dårlige dage sidder i kørestol,ellers går jeg med krykker.
Så lidt presset var man vel.
Når men nu til det min hund igen har bevist,ikke alle såkaldte "kamphunde" er farlige.For Tyson sagde ikke en lyd tværtimod så træk han i snoren for at komme væk,og det selv om der står en kæmpe gut og river fat i mig,må da indrømme at det da havde været rart hvis han havde trukket en en streg i mellem dem og mig og alligevel betrykkende at vide at ens hund ikke kunne finde på at bide andre mennesker,og at andre mennesker ihvertfald ikke ville kunne bruge vores hund som en"kamphund" for vores Tyson er nok det man kommer tættest på godheden selv...
Mvh.
Brian
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 3 Svar: 169
men det er sku da alletiders at tyson tog det så roligt, imponerende synes jeg faktisk
jan 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.295
håber at det gikk godt med dig...
aug 2005
Følger: 55 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 405 Svar: 4.881
Jeg ville nu godt nok lære Tyson at gø på kommando, for kan du få ham til at gø, så tror folk også at du kan få ham til at bide, hihi.... Og du kan/vil dermed føle dig mere sikker, næste gang du møder den slags idioter.
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 39 Svar: 294
Håber I er ovenpå igen! Varme tanker herfra
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
apr 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 39 Svar: 294
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Ja, det er da muligt, men det er bare så forbandet ærgeligt (staves?) hvis det skulle ske.
dec 2004
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 191
apr 2006
Følger: 83 Følgere: 85 Hunde: 5 Emner: 253 Svar: 6.290
mar 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 328
Min hund har bevist det igen:)