466 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Søger engelsk bulldog"
Engelsk bulldog 4700
Hejsa Vi har en skøn Bullerpige på 1,5 år, som har en masse krudt i rø.... Derfor søger vi legekammerater af samme kaliber som hende, pt. ligger hendes vægt på 23 kg og der er intet ondt i hende, hu...
Hejsa Vi har en skøn Bullerpige på 1,5 år, som har en masse krudt i rø.... Derfor søger vi legekammerater af samme kaliber som hende, pt. ligger hendes vægt på 23 kg og der er intet ondt i hende, hu...
Skrevet af: christina p - 25. jan 2012
Søger engelsk bulldog til leg.
Hej... Vi er de heldige ejere af en engelsk bulldog ved navn J.J (Pølle) som lige har rundet et år i november og som godt kunne tænke sig nogle at lege med. Og da det er meget sjældent at vi møder an...
Hej... Vi er de heldige ejere af en engelsk bulldog ved navn J.J (Pølle) som lige har rundet et år i november og som godt kunne tænke sig nogle at lege med. Og da det er meget sjældent at vi møder an...
Skrevet af: christel f - 27. jan 2008
ENgelsk bulldog opdrætter
Hejsa. Jeg har en veninde som søger en engelsk bulldog hvalp. Nogen der kender nogle gode og seriøse opdrættere?
Hejsa. Jeg har en veninde som søger en engelsk bulldog hvalp. Nogen der kender nogle gode og seriøse opdrættere?
Skrevet af: Winnie - - 9. apr 2010
Spar penge på din forsikring
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.431
Vil du købe den ? og skal det være han eller tæve ? Og hvorfor skal den være så gammel ?
Søger du en hanhund til at parre din tæve ? ( håber jeg ikke hvis den kun skal være 1 år.
Prøv at se på dba. eller kontakt DKK eller en specialklub
feb 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 13
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.431
Søger engelsk bulldog