759 visninger
|
Oprettet:
Hovawart {{forumTopicSubject}}
hej allesammen er der nogle der kender en Hovawart der skal havde hvalpe til sommer??
den skal værer i DKK.
HÅBER der er nogle der kan hjælpe.
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 666
De har en masse problemer med deres hunde.. det sagde de hvertfald i tv (ikke Howawart) men folk der havde købt hunde hos dem, som nu har hunde som både er døve og nogle endda døde, pga. indavl, og fordi de ikke har haft nogen kontakt med mennesker.. så en hund i tv som havde kroniske blødninger ud af øret, og dette tror de skyldes indavl..
Hovawart udtale sig også selv, og sagde at de havde en fin kennel, men de har fået taget deres kennel satifikat fordi politiet har fundet det nødvendigt..
Det er hvad jeg har hørt.. har ikke selv noget forhold til dem, så kan ikke komme med egne meninger, kun hvad fjernsynet har vist..
okt 2006
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 1.911
Den hvalpefabrik Sonja tænker på, har fået tilladelse til at drive kennel igen, fordi hundene ikke blev misrygtet. Derfor kan de stadig avle deres skrammel under forhold, som slet ikke opfylder dyrenes behov.
Denne hundehandler er IKKE en DKK kennel
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
en hovawart er en udmærket race og jeg vil anbefale Marlene at gå ind på klubbens hjemmeside og se om der ventes hvalpe - har ikke link her men kan finde det hvis du vil have det
jan 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 82 Svar: 666
Sorry Pia P.. troede det var den kennel som hed Howawart.. min fejl.. og udtaler mig heller ikke om racer jeg ikke selv har haft eller haft kendskab til...
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 150 Svar: 427
Hovawart