{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Find fem fejl {{forumTopicSubject}}

Jeg var ude og gå omkring midnat i nat (havde låst mig ude, men nok om det) og kom gående ad Bredgade med retning væk fra kgs nytorv. Lige pludselig hører jeg en ældre herre-stemme råbe, LUDVIG, NEJ, KOM HER, og lurer en lhasa apso der med nød og næppe undgår at blive kørt ned på vej over for at hilse på min hund (som er i snor).
Den hopper op og pinker Watson, som begynder at knurre fordi det fis gider han sg ikke kl bæ om natten efter en lang dag. De to kommer så op og småskændes der, midt på fortovet, mens ejeren SMILENDE slentrer hen og siger noget om at ja, det fordi den er i løb...
(jeg har sq da HANHUND!)
Han havde ingen snor med... Men så er det jo heldigt at lhasa'en er sådan en mindre størrelse, for ellers kunne han jo ikke gøre som han gjorde... Højre hånd ned i nakken, og så ellers laaaaaaaaaaangsomt op. Og jeg kan egentlig godt forstå hunden, som gik HELT amok og nærmest spruttede af raseri.
Han tog så endelig den anden hånd om hundens anden ende, og gik tilbage over vejen til sin kone og satte hunden ned på præcis samme måde som han samlede den op, og hunden stoppede først med sin sprutten da den igen havde alle 4 poter på jorden.

Jeg kan give jer fejl nr 1 med det samme (jeg ved ikke om der er 5, tallet er valgt for alliterationens skyld).

1. Jeg var for chokeret til at sige noget som helst (og jeg ærger mig gul og blå fordi jeg har nu 3-4 forskellige taler som jeg kun have fremført i går)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Find fem fejl
Kommentér på:
Find fem fejl

Annonce