Min hund gør af ingenting {{forumTopicSubject}}
Hej HG,
Jeg har en skøn, skøn Mops på 9 måneder. Vi har aldrig haft problemer med gøen, først her for en uge siden..
Jeg tabte en ting ned på bordet for en uge siden mens han sov og lige siden dér, har han troet at alt larm kommer fra en lampe.
Han gøer og gøer af lampen hver eneste aften og jeg føler virkelig at jeg har gjort ALT hvad jeg kan gøre for at få ham til at stoppe..
Jeg har prøvet at få fokus væk fra lampen ved leg og aktivering, jeg har prøvet at gå tur med ham, jeg har prøvet at lukke ham ud i et andet rum, jeg har prøvet at løfte ham op til lampen og vise ham at der ikke er noget farligt ved den, men alligevel sætter han sig på måsen og gøer af den.. Han kan blive ved i timevis..
Er der nogen, der har et forslag til hvad jeg kan gøre?
Mvh. Michelle
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Min hund ville jeg bare bede om at klappe i , men hunde er jo forskellige .
jul 2018
Følger: 14 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 12
Jeg siger altid nej til ham når han gøer af ingenting - det plejer at hjælpe, men ikke lige med denne ''dumme'' lampe.
Det kunne være at jeg skulle prøve at købe en ny lampe som du også siger, men i hvert fald tusind tak for dit forslag
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Din mops ser i øvrigt nuttet ud og sødt profilbillede du har
jul 2018
Årh tusind tak! Din mops er virkelig også nuser!
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.843
En rask hund burde afreagere lynhurtigt på sådan en oplevelse.
Er det en meget usikker hund?
Jeg ville fjerne lampen nogle dage, og derefter køre en desensibiliseringsproces på den et andet sted end den var før. Det burde hjælpe.
jul 2018
Min Mops har ikke vist nogen form for usikkerhed før nu, han er normalt en meget selvsikker hund.
Jeg vil se, om det hjælper at fjerne lampen i et par dage og hvis det ikke hjælper må jeg fjerne den helt og eventuelt købe en helt ny som * NITTIB * også nævnte, men i hvert fald tusind tak for din besked
aug 2007
Følger: 41 Følgere: 78 Hunde: 8 Emner: 512 Svar: 12.419
https://www.youtube.com/watch?v=CVwA-htFcO4
jul 2018
Jeg fik først lov til at sove klokken 5 i morges, men der har intet været siden klokken 5 - vi må se om han skal skælde lampen ud igen i aften
jul 2018
Skønt med så mange gode forslag - det har i hvert fald givet pote
jul 2018
Min hund gør af ingenting