708 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

HJÆLP! HJÆLP!

Min skønne lab på 3 år - kan hun være drægtig? Hun burde først komme i løbetid om et par måneder og har været helt regelmæssig siden første gang. Men for ca 3 uger siden var vi i hundeskoven hvor samtlige hanhunde opførte sig som om hun var i løbetid, og vi nåede ikke ud uden at Hove et par stykker af dem af hende ?? hun blødte ikke og opførte sig som normalt. NU bløder hun til gengæld. Og det er jo stadig for tidligt. Kan det være tegn på drægtighed?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!
  • #2   25. jan 2019 Han siger bare, at det er usandsynligt, at hun er drægtig. Og at hunde jo også kan være uregelmæssige i deres cyklus. Det er bare kun 4 mer siden, hun sidst startede i løbetid. Hun er 3

• #3   25. jan 2019 For tidlig løbetid/uregelmæssig kan blandt andet være et at tegnene for cyster på æggestokken
    ikke at det selvfølgelig er det - men det var nok en ting jeg ville få undersøgt smiley

• #4   25. jan 2019 Drægtig er hun næppe, og uregelmæssige løbetider forekommer.

Var det min hund, ville jeg dog lige få lavet en ultralydsscanning af livmoderen, for at udelukke livmoderbetændelse. At tæver dufter lækkert kan være enten fordi de er hormonelle omkring det tidspunkt de ville have født, hvis de var blevet parret i sidste løbetid, eller fordi der er noget galt. Det der kan være galt, kan fx være skedekatar. Skedekatar bør tjekkes og behandles ved voksne hunde - særligt fordi det kan give livmoderbetændelse i næste løbetid.

Så få det lige tjekket af dyrlægen for en sikkerheds skyld.

• #5   25. jan 2019 Du skal til dyrlægen og sige - Mulig Livmoderbetændelse.
    Mange hanhund tror at den duft der kommer fra en betændt livmoder er løbetid, så de reagerer som sådan. Vær lykkelig for hvis det er. Det, at den er åben og der kommer flod ud. Lugter hendes blod?
    Jeg ville ikke vente til mandag. Men som minimum få det tjekket i dag.

Kommentér på:
HJÆLP!

Annonce