{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.617 visninger | Oprettet:

Hundepensionerne Ulvelys og Raarisegaard - kender I dem? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger: Kender I de to hundepensioner?

Jeg leder nemlig efter et back-up sted, hvor mine to mopser kan blive passet, hvis nu vores vante passere ikke kan.

Det drejer sig om to mopser, hvoraf den ene har tendens til at stresse og ikke er fan af alle hunde. Derfor leder jeg efter sted, hvor der ikke er for mange hunde og har fundet frem til de to steder. Jeg skal dog stadig lige overveje om en hundepension er et passende sted. Jeg vil i hvert fald skulle besøge den og høre hvordan de håndterer hundene der

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundepensionerne Ulvelys og Raarisegaard - kender I dem?
  • #1   23. jan 2019 ida k

hvor gamle er dine mops.

var inde på en side om salg og pasning af mops,men de anbefalede ikke lade sin gamle mops passe hvis det er første gangs pasning,og det er det for min mops vedkommende.

pensionen lå/ligger i hørsholm.
    det virkede til at være et regulært sted,når man læste deres annonce,og forskellige tiltag

• #2   23. jan 2019 Vibeke, de er 4 og 6 år gamle, så forholdvis unge endnu smiley

Jeg vil prøve at google hundepension Hørsholm

• #3   23. jan 2019 ja gør det

har lige læst om raarisegaard det lyder fint nok.

men nu er min mops jo lidt gammel og lidt "affældig",men stadig "fit for fight",han skal desværre medicineres for gigt,så det bliver nok lidt vanskeligere,for "vores" vedkomme
    OG han har aldrig prøvet en pension før,har dine ??

• #4   23. jan 2019 Ellers kan du måske prøve privat pasning. Hvis du er på facebook, kender jeg en god gruppe for pasning af mopser - jeg har ikke selv brugt den endnu, fordi min den ene er lidt "speciel" (mere speciel er han ikke, måske bare mig, der er lidt for pussenusset)

De har ikke været i pension før

• #5   23. jan 2019 ida k

det er da i orden med nusepuseri,det har vi hunde ejere da ret til.det går jeg ikke så højt op i,nus du bare med ham den "specielle.

tak for råd,nej er IKKE på face book,men i dette specielle tilfælde skulle jeg nok prøve

tror jeg prøver tilmelding NU,tager lige et dybt åndedræt,kan jeg finde ud af det ,prøver

• #6   23. jan 2019 Den hedder: Jeg passer din mops - og det er gratis at få passet

• #7   23. jan 2019 ida k

1000 tak,er gået ind på face book,og efterlyst en gruppe for mopsevenner,men jeg prøver

lige det du har skrevet,pu ha det er svært

• #8   23. jan 2019 Vibeke sender lige en privatbesked herinde til dig med et direkte link til geuppen

• #9   23. jan 2019 mange tak ida,jeg prøver

Kommentér på:
Hundepensionerne Ulvelys og Raarisegaard - kender I dem?

Annonce