Hundepensionerne Ulvelys og Raarisegaard - kender I dem? {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger: Kender I de to hundepensioner?
Jeg leder nemlig efter et back-up sted, hvor mine to mopser kan blive passet, hvis nu vores vante passere ikke kan.
Det drejer sig om to mopser, hvoraf den ene har tendens til at stresse og ikke er fan af alle hunde. Derfor leder jeg efter sted, hvor der ikke er for mange hunde og har fundet frem til de to steder. Jeg skal dog stadig lige overveje om en hundepension er et passende sted. Jeg vil i hvert fald skulle besøge den og høre hvordan de håndterer hundene der
maj 2015
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 311
hvor gamle er dine mops.
var inde på en side om salg og pasning af mops,men de anbefalede ikke lade sin gamle mops passe hvis det er første gangs pasning,og det er det for min mops vedkommende.
pensionen lå/ligger i hørsholm.
det virkede til at være et regulært sted,når man læste deres annonce,og forskellige tiltag
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1266 Hunde: 3 Emner: 156 Svar: 3.258
Jeg vil prøve at google hundepension Hørsholm
maj 2015
har lige læst om raarisegaard det lyder fint nok.
men nu er min mops jo lidt gammel og lidt "affældig",men stadig "fit for fight",han skal desværre medicineres for gigt,så det bliver nok lidt vanskeligere,for "vores" vedkomme
OG han har aldrig prøvet en pension før,har dine ??
aug 2012
De har ikke været i pension før
maj 2015
det er da i orden med nusepuseri,det har vi hunde ejere da ret til.det går jeg ikke så højt op i,nus du bare med ham den "specielle.
tak for råd,nej er IKKE på face book,men i dette specielle tilfælde skulle jeg nok prøve
tror jeg prøver tilmelding NU,tager lige et dybt åndedræt,kan jeg finde ud af det ,prøver
aug 2012
maj 2015
1000 tak,er gået ind på face book,og efterlyst en gruppe for mopsevenner,men jeg prøver
lige det du har skrevet,pu ha det er svært
aug 2012
maj 2015
Hundepensionerne Ulvelys og Raarisegaard - kender I dem?