673 visninger
|
Oprettet:
Jeres yndlingsting ved jeres vuffer {{forumTopicSubject}}
En lille hyggetråd.
Hvad er jeres yndlingsting ved jeres hund?
Min er klart når jeg snakker rigtig sødt til Floy, så lægger han ørene tilbage, logrer og har det mest nuttede ansigts udtryk
Han ligner en der tænker “Jah mamma det er nemlig mig der er prinsen Floy-boy!”
Har intet billede af det, men skal klart skaffes.
jun 2014
Følger: 3 Følgere: 95 Hunde: 2 Emner: 344 Svar: 3.110
Det er også rigtig hyggeligt når Nicki svarer, når man snakker til hende (som regel på en bestemt måde, hvis vi snakker helt normalt svarer hun ikke, heldigvis
mar 2017
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 2.811
Grosseren er det, at han sjældent er meget kælen, men to tre gange om ugen, så kommer han og så skal der nuses. Hvis ikke jeg går i gang, så trækker han mig i armen med poten, eller forsøger med forsigtigt med tænderne ligesom at trække i min hånd.
Sidst men ikke mindst. Hvis Grosseren vil have min opmærksom angående et eller andet. Så stiller han sig foran mig, og hopper op og ned mens han flexer i kroppen. Det ser meget underligt ud, men det virker.
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 24 Hunde: 4 Emner: 94 Svar: 1.653
Det er så fantastisk at være hunde ejer igen
aug 2008
Følgere: 1104 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 2.760
feb 2010
Følger: 12 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 605
feb 2007
Der må være en eller anden særlig ting der smelter dig ekstra meget ved ham? Han ser virkelig dejlig ud
maj 2007
Følger: 37 Følgere: 610 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.806
Altså jeg elsker "den hund" så pisse meget!
han er så sindssyg stædig, egenrådig og klog.
Den ro og nervefasthed han har, der gør at han er totalt laid back i de helt rette situationer, cool, vagtsom og møg god at træne med, når han er i sit helt rette drive.
Han har hans mors care bear face, så hengiven, spring fyldt med kærlighed
Amen altså, Sam er så perfekt
maj 2007
feb 2010
maj 2007
feb 2007
Her er det dog pt mest synligt når han ikke synes han er færdig med at snuse selvom vi skal skynde os og derfor sætter sig og nægter at flytte på sig xD
feb 2010
Han nægter konsekvent at gå på glatte gulve, eller blot gulve, han synes er farlige. Han nægter at forlade tæppet indenfor døren på Aalborg Dyrehospital.
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.732
Perle: At hun er en kæmpe meget kælen hyggefis, der helst vil sidde så tæt som muligt. At vi kender hinanden så godt.
sep 2017
Følgere: 561 Emner: 167 Svar: 11.353
Og så har hun det mest kærlige udtryk
Dorit er altid glad, og gør altid hvad hun har lyst til. Hun er fuld af fis og narrestreger, og er samtidig den mest kærlige puttetrold, som bare elsker at være sammen med mennesker
Hun er vanvittig stædig, og særligt i træningssituationer bliver jeg udfordret, når der er noget hun pure nægter at gøre
Dorit er den hund jeg kender, som har den største personlighed, og hun er ikke bange for at vise hele verden hvem hun er og hvad hun vil
Et billede af min Bella med sit "jeg elsker dig allermest, mor"-udtryk
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 31 Svar: 5.520
En anden situation jeg elsker med Manilla er, når hun vil nusses. Så lægger hun hovedet et eller andet sted på mig, lukker øjnene og bare labber det i sig, når jeg aer hende i hovedet.
Med Sunshine er det hendes ekstreme glæde, når vi skal noget, som jeg virkelig elsker at se. Hun spæner rundt, hopper af glæde, flagrer og slår med forbenene. Ind i mellem springer hun lidt for voldsomt ind i mig, og slagene med forbenene er heller ikke altid lige behageligt, for hun er jo stor og med en del vægt bag ved, men hendes glæde er så smittende.
Med Peia er det, når hun sætter sig foran mig, ser mig lige ind i øjnene og insisterer på 100% kontakt, mens jeg nusser hende. Peia hænger ikke lige så meget lige omkring mig, så de andre gør. Muligvis fordi hun ikke kan komme til for dem. Til gengæld lukker hun alt andet ude, og søger en meget intens kontakt, som vi begge nyder.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 940 Hunde: 8 Emner: 354 Svar: 8.061
Thea: Thea er sjov. Hun har humor. Jeg griner rigtig meget af hende, i løbet af sådan en dag!! Derudover er hun rolig indendørs... Jeg plejer at sige "den hund sover ALTID!" Men når hun er vågen, så bliver der krudtet af, og hun både lyder som og ligner en der har en fest
Baby: åh ja, Baby.. Jeg ved ikke hvor jeg skal starte. Min favorit ting ved Baby må være, at han er min bedste ven. Han og jeg har bare en særlig connection. Det er ikke noget jeg kan beskrive, han er bar fantastisk..
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 39 Emner: 193 Svar: 10.578
Så er hanså sød og der er så dejlig stille.
At han er sådan en sjov lille hund fuld af spilopper og livsglæde.
Når han vil kæles med, så tager han min hånd eller arm i munden.
Og når han kommer med sit kød eller tyggeben for at jeg skal holde det mens han gnaver i det.
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.879
En der kunne hjælpe mig med at være en støtte og ville gå lange ture for at få sorteret tankerne oven i hovedet.
En der ville tvinge mig udenfor selvom det er regnvejr, når jeg godt ved det er det helt rigtige at stå op og komme i gang.
En ven der vil med mig ud at løbe, og holde fast i at vi skal passe træningsprogrammet for at det bliver bedre.
En ven der gerne vil med på shelterture - også når det er koldt, og ved at friluftsture er ikke afhængige af vejret, for der findes kun forkert påklædning.
En der synes at det lyder vildt morsomt at sidde på et tæppe med varm kakao og se stjerneskud når der kommer meteorstorme.
Billedet illustrerer at Ziva gerne ville gå med i Rema, og fandt det en vildt god ide at lave varm kakao med flødeskum og æbleskiver en random tirsdag aften, der trængte til lidt opmuntring.
Hun gør mig så lykkelig
aug 2011
Følger: 17 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 4.465
Det, der nok kan gøre mig aller mest varm om hjertet er, når han får et af hans corgi-flip. Så stormer han rundt og rundt i haven spræng fuld af spilopper og en mega livsglæde, der bare smitter helt vildt
sep 2015
Følger: 38 Følgere: 11 Hunde: 4 Emner: 15 Svar: 147
Har ikke haft hende så længe endnu, men jeg elsker når Toffie sover for så er der ro det er så dejligt
Også kan de begge altid få mig til at grine
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Det bedste ved mynte er når vi træner og glæden ved at gøre en glad lyser ud af hende. Når hun hopper og danser af glæde og fryd, fordi hun fandt ud af et eller anden trick.
Jeres yndlingsting ved jeres vuffer