{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Kamphunde {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.

Jeg er en stolt ejer af en flot Amstaff Tæve på lige omkring et år..
jeg bor sammen med min kæreste i sæby.
Jeg ville høre efter om der er andre kamphunde/muskelhunde ejere der er med på og lave en hjemme side hvor vi fortæller om vores hunde, og sætter nogle billeder ind af vores dejlige hunde der hygger med os..
min staff er en utrolig dejlig hund, hun elsker alt og alle og kunne aldrig finde på og gøre en flue fortræd.
jeg er så træt af folk og deres uviden hed om vores dejlige hunde.. næsten hver gang jeg er ude og gå med hende for jeg kommetare frra folk der sgørg efter hvorfor jeg har sådan en farlig hund..
håber der er nogle der er klar på det..

Mvh Thomas Gundelund

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamphunde
  • #1   11. apr 2007 Synes det ville være en god idé, for dem der bor i nærheden... smiley

• #2   11. apr 2007 Synes ikke rigtig du skal kalde den Kamphund når du selv er ejer af en som du selv siger . . hvorfor ikke få det navn stoppet snart . . :o/
    men det bliver ikke stoppet så længe folk selv med amstaff skriver det og alle andre også gør det . . :o/

men ja god ide. .

• #3   11. apr 2007 Kamphune /muskelhunde ejere - ?????????

Jeg håber da seriøst ik at du sådan helt seriøst omgås kamphunde ejere -og tilmed efterlyser deres selskab på en offentlig hjemmeside...

• #4   11. apr 2007 Når folk spørger om Kali er en boxer så siger jeg det er hun ikke så siger jeg det er en amerikansk staffortshire terrier.. så siger de bare nå nå den er godt nok sød smiley

• #6   11. apr 2007 ja men kun muskelhunde.... smiler, ikke kamphunde ;o/
    men folk kan da bare gå ind på vores profiler og se de dejligste hunde... alle hunde er skønne...
    og ja der kommer da nogen kommentarer en gang i mellem, det gjorde der også da jeg havde schæfer...
    Jeg tror at hvis vi kiggede hele HG i gennem, så er alle hunde udsatte for en eller anden fordom... smiler ligenu er det bare muskelhundenes tur... æv....

• #7   11. apr 2007 Dennis: aaaaj - helt ærlig - er der virkelig nogen der tror din hund er en boxer ?? folk taler da med den forstand de har eller retter ikke har. Den ligner da slet ikke en boxer.
    skøn hund ellers

• #8   11. apr 2007 Susanne L : Tak tak smiley jo jo jeg blev stoppet ved fakta af en dame der selv havde hund "Ejj den er godt nok sød den boxer" lol

• #9   11. apr 2007 HUndeejer - sådan er det da også...

• #10   11. apr 2007 Dennis: har selv oplevet at en tåbe troede at min dogue de bordeaux hvalp på 6 mdr var en pitbull ;O)

• #11   11. apr 2007 Susanne L : LOL det var godt nok den bedte jeg har hørt i laaang tid den der LOL...jeg ved ikke hvorfor alle folk vil have en amstaff til at være en boxer hehe

• #12   11. apr 2007 Susanne - Jeg syns da bestemt ik man kan kalde folk der tror sådan for tåber -

Når jeg tar en tår af en flaske vin hos min bror - og måske for sjov prøver at gætte mig til drue etc - vlle jeg i 99,9% af tilfældene gætte forkert -
    Min bror behøevede måske blot at dufte til vinen - og ku derefter fortælle dig hvilket drue mix der var brugt -

En tåbe har han aldrig kaldt ( i den henseende ) for det er hans passion - Jeg har en anden -

Og sådan er det også ude i det ganske land -

Hvor sku man vide det fra - hvis man ik kender til de forskellige hunderacer -`???

Naturlig Fakta for dig - Gåder for naboen -

• #13   11. apr 2007 Hundeejer . nej du er skam ikke uviden ast folk er ba begundt at bruge ordt staff ord fordi deres engen race ha så dårligt et ry *GH* og vi sbt folk er sådan nogen gode mensker til at vis at en sbt ikke er en kamphund..... for når man sevl sætte det ord foran sin hund ja hvad blidere sætte man så i hovdet på folk der ikke kender racen

• #14   12. apr 2007 jeg har også prøvet flere gange at folk tror min amstaff er en boxer synes virkeligt ikke man kan forveksle de to racer men kan mange åbenbart...

• #15   12. apr 2007 Hej ... jeg er snart så træt af al den snak om "KAMPHUNDE" "DRÆBERHUNDE" "MUSKELHUNDE"....
    Det må jo tydeligvis være folk uden den mindste forstand på hunde der generaliserer de større og mere omtalte racer af hunde som f.eks. Amstaff.

Jeg mener at de er som deres ejer...
    Dårlig ejer = dårlig hund
    God/kærlig ejer = god hund

Lad os nu antage det det var Dobermann ell schæfere, der var mode dille at have....
    HVOR mange tilfælde ville der så ikke være med dem.

Jeg tror ikke det er racen der er noget galt med.
    Men at det er en anden generation der har fået hund...
    Kunne nok tænkes at der var mange IKKE egnede
    ejere af de såkaldte KAMPHUNDE..... Og at dette skyldes de mange uheldige hændelser der har været...
    Hvis folk havde været klar over hvad det vil sige at have hund, og haft erfaring med opdragelse af hunde, uanset om det er ,Papilon, schæfer, labrador, Pitbull, amstaff.... ville man nok ikke ha set de samme tilfælde af " overfald.... Det er jo nok fordi det er blevet så moderne at have en kamphund, at man måske knap tænker så meget på at få den opdraget, men snarere bruger den som udstillings genstand...

Ja her var så lige et lille opråb fra en vred "KAMPHUNDE "ejer...

Ikke at der er så meget som et gram kamphund i min vovse... selv katten er han sku bange for...
    Det han er bedst til er at optage min hovedpude.....

• #16   12. apr 2007 Nu når jeg skriver kamphunde, er det ikke noget ondt eller dårligt ment om vores hunde.
    er er bare pisse træt af folk og deres uvidenhed om muskelhunde.. folk tror de er klar til og springe på dem og bare flå dem.. men som en skriver..
    Dårlig ejer: dårlig hund
    God ejer: god hund.

Har bare fået nok af folk og deres lort..

• #17   12. apr 2007 Jeg vover lige *S*

Hvis nu ejere af den kategori hunde denne tråd handler om, stoppede med at bruge ordet kamphund, kunne det være at den almindelige betegnelse kunne blive muskelhund ( hvis der skal sættes en anden betegnelse end hunden´s race )

Jeg har mødt flere med med muskelhunde, og har nogen gange sådan lidt for sjov spurgt om hvad for en hund det er ( jeg kunne godt se det i de fleste tilfælde ) og sjovt nok sker det i 3 ud af 4 tilfælde at folk svaret det er en muskelhund eller det andre kalder kamphund.

Jeg er også tit blevet spurgt om Mathilde er bokser og må jo så svarer nej, hun er en amerikanks bulldog.

Nogle spørger mig så er det ikke en kamphund. Nej svarer jeg det er det ikke. Så får vi som regel en snak om hvor sød og dejlig Mathilde er ;-))

• #18   12. apr 2007 Jeg er virkelig ogs træt af at høre på folk der snakker om noget de ik har en SKID forstand på ! .

• #19   12. apr 2007 Lyder godt.. bare her til morgen blev jeg spurgt efter om den var lovlig den hund, og om den ikke var farlig.. seriøst hun sad lige så pænt ved siden af mig og logrede med halen..

Folk er sku mærkelige..

nogen der er klar på noget træt nu hvor vejret er ved og blive så godt?

• #20   12. apr 2007 jeg er mega træt af at folk tror min boxer er en amstaff.. er folk blinde eller hvad

• #21   12. apr 2007 der er bare nogle der ikke fatter noget.. men sådan vil det jo nok altid være...

Kommentér på:
Kamphunde

Annonce