9. sep 2008 Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Er lidt glad og stolt Er lidt glad og stolt
Som overskriften siger, så er jeg lidt... Ok, meget.. Glad og stolt af Costa..
Afrodithe har siden d. 24 været på ferie hjemme hos familien, og skal være der så længe familien har lyst til at have hende der..
Jf. min tidligere tråd omkring at hun besørger indenfor når hende og Costa har været alene hjemme, så prøver vi om det hjælper at hun kommer lidt væk hjemmefra, da jeg er begyndt at mistænke at hun måske er begyndt ikke rigtig at trives herhjemme.. Mega øv hvis det er det der er skylden - Men "Yay" at familien træder til og sørger for at hun så kan være hos dem og blive forkælet lidt..
Nå, men tilbage til overskriften..
Da mit praktiksted har ferieåbent (SFO), så skulle jeg jo på job i dag fra 9:30 til 17.. Og må indrømme at jeg var ret nervøs for hvordan Costa ville tage det at være helt alene hjemme..
- Han har nemlig aldrig været helt alene hjemme før..
Alle mulige skrækscenarier fyldte mit hoved.. Ødelagte puder, ødelagte sko.. Ja et hjem splittet i atomer..
Men næææh, jeg blev mødt af en meget glad mule i døren, som absolut ikke havde lavet noget som helst ballade
Så bliver man sgu lidt stolt
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.487
Jeg tror så også, at det går nemt for de fleste voksne hunde at vænne sig til at være alene hjemme i deres sædvanlige omgivelser. Jeg træner normalt ikke mine hvalpe i at være helt alene. De er hjemme sammen med en eller flere af de voksne hunde, og på et eller andet tidspunkt skal de pludselig være helt alene, og det plejer ikke at være noget problem. Det er vel i høj grad af hensyn til en selv, at man træner det, mens de er små hvalpe.
sep 2008
Følger: 12 Følgere: 33 Hunde: 4 Emner: 573 Svar: 10.530
Men 2 dage i træk nu har han klaret det til UG kryds og bolle
sep 2008
Intet ødelagt og en glad hund da jeg kom hjem i går.. Og intet ødelagt og en hund der lå og fedede den på sofaen med alle 4 stænger i vejret (havde en 9:30-16 dag i dag)..
Det kan kun være gode tegn..
sep 2008
sep 2008
Han klarer det ihvertfald flot..
Er lidt glad og stolt