{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Mave/ Tarm problemer {{forumTopicSubject}}

Nones har længe haft en meget svingende afføring. Han har som regel fast afføring om morgenen, men så går det galt senere på dagen. Specielt hvis jeg er hjemme, og vi derved rører os meget. Er jeg længe på arbejde, så er det også fast om eftermiddagen, i hvert falde første gang han sætter sig, men ikke 2 anden. Det kan med nød og næppe lige samles op.

Det er som om at tarmene arbejder for hurtigt, og det ikke bliver fast, er vi ude hele dagen så sætter han sig gerne 3 gange på et par timer. Men det er ikke sådan at han har trangen til at skulle ud, hvis vi bare er hjemme. Nu det jo meget almindeligt at motion sætter gang i peristaltikken, men jeg syntes måske det lige til den gode side. Derved kommer der også problemer med anal kirtlerne som kan være noget fyldte.

Jeg har længe kørt på wolfsblut som jo er kornfrit, så fik han en omgang med dårlige mave, som jeg troede kunne være giardia, men den var negativ 2 gange. I den forbindelse fik han digestive fra dyrlægen, Hills tror jeg, og det gjorde bestemt ikke afføringen bedre.

Jeg syntes efterhånden jeg har prøvet flere forskellige slags foder, med og uden korn og tilskud profibre som jeg blev anbefalet, men jeg syntes ikke det afhjælper problemet , det bliver hverken værre eller bedre. Så jeg tror nok jeg er kommet dertil at han må undersøges igen. Men hvor starter man ? Kan det være nogle enzymer han mangler ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mave/ Tarm problemer
Kommentér på:
Mave/ Tarm problemer

Annonce