{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
323 visninger | Oprettet:

Dameglad..om natten.? {{forumTopicSubject}}

Vi har en GD-dreng OSCAR på 9½ mdr.

Den sidste uges tid har han skabt sig helt vildt om natten.
Han piber, hyler, og når man for 4. gang står op for at lukke ham ud og tisse (det sker ellers ALDRIG!!!!) så står han henne ved terassedøren med savlen væltende ud af munden og tripper på stedet.
Han får da liiige klemt et par dråber urin ud med lidt god vilje, men ellers står han bare bomstille med snuden i vejret, når man lukker ham ud (og står og monsterfryser i tshirt og bare lamse-bamse-lår)

Kan det være tæver i løb han går sån amok over???
Det er nok det, vi hælder mest til selv at tro, men om jeg så fatter, hvorfor der ikke er noget som helst at mærke på ham om dagen???!!!
Det har stået på en lille uge nu....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dameglad..om natten.?
  • #1   10. apr 2007 Scooby Doo gør det samme. Når der er tæver i løb, kan han være umulig både om dagen og om natten *GRRRR*.
    Hvis man ikke lige ved at der er tæver i løb, lukker man jo møgdyret ud i den tro at han er tissetrængende og så står møgdyret bare og stener med hovedet højt løftet...

• #2   10. apr 2007 Det kan det måske godt være.

Men det lyder lidt underligt,at det kun er om natten smiley

Har selv løbsk tæve i huset,men drengene reagerer heldigvis ikke endnu..

• #3   10. apr 2007 Og lille stakkels mig står op hver gang han begynder at skabe sig.

Har nemlig prøvet at stå med en stue smurt ind i bræk og bæ og en syg hund, efter en nat, hvor han peb og gjorde ved.
    3. gang han "kaldte", fik han en skideballe og så lukkede jeg døren helt ind til ham, for så blev jeg da fri for at høre på hans piberi. (det var 1 måned efter jeg havde født Marcus; kæresten var i Skotland og arbejde; absolut søvnmangel osv...)
    Og det svineri jeg stod op til den morgen, det glemmer jeg ALDRIG nogensinde.
    Og så var der jo også lige den dårlige samvittighed der nagede lidt....

Men med Oscar er det bestemt ikke fordi han skal tisse eller noget.
    Næ nej; han skal bare stå og.....se stjerner..... og filosofere...kl 2...... og kl 2.30 .......og kl 3...... og kl 3.30...... og kl 4 om natten...........
    :o(

• #4   10. apr 2007 det lyder sådan, jeg kan i hvert fald mærke på cano når der er dejlige kvinder i nærheden, han løber rundt i stuen, op i vindueskarmen og står og kigger ud

• #5   10. apr 2007 åhh ja sådan er rasmus også for tiden.....ind og ud, ind og ud, og står bare og glor uden for. En aften bjæffede han på en meget underlig måde udenfor, han stod simpelthen og kaldte på tæven, for lidt efter var hun der. Så gik det ellers stærkt med at få ham ind

• #6   10. apr 2007 tror sku virkelig man skal holde øje med hunden, ellers er han sku væk, jeg tager i hvert fald ingen chancer med cano, det er i snor HELE tiden

• #7   10. apr 2007 Frodo er lige sådan trods han er kastereret, man er ved at gå amok over han skal ud hele tiden - og ja om natten synes man slet ikke det er sjovt. Jeg er dog glad for at jeg så ikke har en hunhund som de allesammen halser efter :O)

• #8   10. apr 2007 vi har haft lignende problem hos os, hvor Vanni er begyndt at gø, pive og hyle kl 2.30 om natten, og vi kunne bare ikke finde ud af, hvorfor han gjorde det....
    indtil jeg opdagede at en kat har gjort klar til at få killinger i vores skur.
    Ikke fordi jeg har noget imod katte eller noget, men det er godt nok træls, at katten lige har valgt vores skur...

• #9   10. apr 2007 Vi har også været med ude i haven og lure, om det kunne være fordi der sad et pindsvin i en busk, eller noget i den retning, men der er ingenting i den have....som vores øjne og ører og næse registrerer ihvertfald...

• #10   10. apr 2007 prøv lige at læs mit indlæg om at Bufas er blevet voksen he he, vi er i samme båd.

Kommentér på:
Dameglad..om natten.?

Annonce