Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DRU udstillinger
  • #1   8. apr 2007 Jeg er ikke sikker, men synes at have hørtman ikke må deltage begge steder ?????

• #2   8. apr 2007 Lærke: Det må du ikke

• #3   8. apr 2007 en dru stamtavle kan ikke i dkk, men jeg vil gerne vide om man kan omvendt.

• #4   8. apr 2007 Lea: Det kan man godt. Kender en DKK-opdrætter som solgte nogle hvalpe til en familie som tog den med på en DRU udstilling.

• #5   8. apr 2007 okay, er der nogen af jer der ved om man kun er oppe i mod hunde af den samme race ligesom i dkk eller det er alle større hunde sammen osv

• #6   8. apr 2007 følger med af nysgerrighed...

• #7   8. apr 2007 Jeg ville ringe til Dkk og helgardere mig før jeg gjorde noget

• #8   8. apr 2007 I DRU er alt tilladt... Men hvorfor dog forsøge sig... Jeg vil mene, at dem der gør det, er blot for at det måske er svært at få en god bedømmelse hos DKK... Men en DKK god kritik er mere værd en end DRU, DHL eller what ever man udstiller i.

Det er ikke velset i DKK at man er knyttet andre organisationer, og kan give karantæne fra DKK's arrangementer osv.

Enten er man det ene eller også det andet. De fleste DKK folk der er flyttet til DRU eller andet, er fordi de har oplevet modstand i DKK de ikke kan takle.....

Heidi

• #9   8. apr 2007 Anika viborg amt F

Det er nok fordi - at en flok der har sagt farvel til DKK og har så stiftede DRU...

Og så er det jo sådan, at kan man ikke li lugten i bageriet - så må man prøve et nyt sted.

• #10   8. apr 2007 Du kan godt udstille en DKK hund i DRU ! - MEN !!!
    Jeg kender en som har gjort det, og hvor nogen fik ondt i r..... af det. Hun blev smidt ud af DKK :o(

• #11   8. apr 2007 okay, så gider vi godtnok ikke gøre det.. er ret glad for at være i dkk så vil ikke sætte det over styr. Det var også mest for at få noget udstillings træning med amaryllis.
    Tak for jeres svar.

• #12   8. apr 2007 Ustillingstræning kunne du f.eks. få ved at deltage i de mange skuer rundt om i landet kredsene har. Deltage i alle de nationale udstillnger der er i landet. Tage til ringtræning og deltage i Handler dage...

Måske DRU også ville blive støtte over du kun deltager i deres seriøse arrangementer for at få trænet din hund bedre til DKK's udstillinger ;0)

Heidi

Kommentér på:
DRU udstillinger

Annonce