{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Heli ærlig........ (Hunderacisme på HG) {{forumTopicSubject}}

I min verden - finder jeg det lidt foruroligende at man her på HG – et forum for ALLE hunde plus ejere, møder SÅ stor fjendtlighed og nedladende tale om forskellige hunde…..store som små…ingen udpeget, ingen glemt og for den sags skyld om hinanden!

Og her taler jeg ikke race kontra blanding, men generelt…….Hundefolket herinde ER en blanding a mange meninger om hvad hunden skal bruges til og hvad den skal kunne – det er jeg udmærket klar over, også at alle går meget op i, hvad lige netop den type hund man selv har, skal yde til samfundet……..klart.

Men det er jo altså ikke en monogen hundeflok vi har her i landet og der må sg være plads til alle typer uden store debatindlæg som køre, ja nærmest hertz mod ”UGENS HUND”. Side op og side ned om hvordan den er og hvordan den SKAL være……….og ”ja, det er også ejerens skyld at hunden er sådan”!

I ved godt hvad jeg mener……det er for meget at kaste et indlæg ind i forum, bare for at se hvor højt bølgerne kan gå…..for derefter at ha en mening som….”nåååå, der er vist nogen der føler sig truffet, hva?” Ja GU ER DER DA DET!!

Jeg mener, hvem føler sig ikke truffet over bemærkninger som:

Alle Muskelhunde sku forbydes
Alle Små hunde er gjæffende hystader, jordfræsere og tæppetissere
Mopser er grimme
Ingen ører kuperet hunde er smukke
Alle Blandings hunde burde ikke koste mere end et par hundret krone
Kun tavlehunde duer
Ingen Hunde skal ikke ha tøj på ………osv, osv

Og forsvare det modsatte, med næb og klør…fordi erfaringen siger noget andet….Og så er det, at der går sport i det………hvem kan kaste mest mudder på UGENS HUND og for den sags skyld hundens ejer???

Lad dog vær med det, det er IKKE saglig debat……..og det er jo det, de fleste efterlyser eller hvad?

Ved godt det ikke er en Strikkeklub, meeeeeeeen………æv bæv børnehave

Puha, det lettede……..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heli ærlig........ (Hunderacisme på HG)
Kommentér på:
Heli ærlig........ (Hunderacisme på HG)

Annonce