{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

"Damp-barn" nogle forslag? {{forumTopicSubject}}

Hej alle hundeelskere.

Nu er jeg så heldig at være ejer til en lille gimpe på 11 uger. Hun har dog så meget krudt i sin lille mås, at min mor kalder hende "damp-barn".

Nu er mit spørgsmål så... Er der nogle der har nogle gode idéer til aktivering af en hvalp? Stort set alle udfordinger jeg giver hende, løser hun på rekordtid.
Jeg har prøvet det med glasset og en godbid under. Det løster hun på 1 dag. Nu klarer hun den hver gang! Det med at gemme godbidder er skægt, men den har hun også luret. Jeg har købt en aktiveringsbold til godbidder, men den blir hun træt af. Jeg har lukket godbidder inde i toiletruller og andet, men den holder heller ikke særlig længe.

Er der nogle andre forslag???

En lille sidebemærkning:
Jeg troede at hvalpe sov meget. Det står i alle bøger om hvalpe. Men de bøger har Bella vidst ikke læst ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Damp-barn" nogle forslag?
  • #1   17. apr 2005 Det med at sove - det er fordi den endnu ikke har lært at læse!
    Så nu ved du hvad du skal sætte den til!! :o))

    Spøg til side - prøv at gå på biblioteket - der er masser af bøger - og evt melde hende til kursus.
    Det er sjovt for jer begge!
    Søg på Google


  • #2   17. apr 2005 Hehe ja måske er det det ;o)

    Jeg har en hel stak af bøger fra biblioteket. Men mange af tingene er direkre træning, og det er hun for lille til at forstå. Jeg træner hende så småt i grundtingene, og det klarer hun fint. Det er mere lege vi mangler fantasi til efterhånden.

    Hun skal helt sikkert til hvalpetræning. Men det kan hun først når hun er 4 mdr. Hun skal jo have alle sine vacciner.

    Nu var det mere, om nogle af jer, havde nogle sjove nye spændende idéer som I har brugt på jeres egne hunde :o)


  • #3   17. apr 2005 PS - du siger lige til hvis du bliver træt af hende - jeg vil da gerne beskæftige hende :o))))))))))))))))))))))

  • #4   18. apr 2005 Hehe... Karin. Jeg bliver nok aldrig træt af hende :o) *griner*

    Ja jeg "glæder" mig virkelig til lømmelalderen :o/ Jeg har hørt meget om det. De mister simpelthen hørelsen. Jeg træner hende så længe hun synes, at det er sjovt. Så lærer hun også så småt de forskellige ord.

    En anden ting.
    Jeg har hørt om forskellige "klubber" hvor man kan gå til hvalpetræning. Er der nogle der har erfaringer de vil dele ud af?


  • #5   18. apr 2005 hvorfor vente til 4 måneder jeg startede før i dch-haslev

  • #6   18. apr 2005 Jeg troede bare, at hvalpene skulle have en hvis alder, før de kunne starte.

    Men jeg har undersøgt hjemmesiden, og vil da lige tjekke det ud.
    Tak for det!!!


Kommentér på:
"Damp-barn" nogle forslag?

Annonce